Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Dette vet jeg jeg leste en diskusjon om en gang, men husker ikke om det var her inne. Tror dere det kan være farlig å ha laptopen på magen når man er gravid?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Har lest litt om det jeg også, men akkurat hva det er som er farlig (noen har nevnt stråling fra nettverkskort?? eller hva det het) og hvordan det påvirker, men nå har jeg sittet med laptop med trådløst nett på fanget siden gutten flytta inn i hybelen min og so far so good. Ikke det at jeg er et representativt utvalg akkurat, hehe.
jinte1983 Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 jeg har hørt at det går greit. det som er mest skadelig, og det enten man er gravid eller ikke, er det trådløse nettverket. og det kan man per i dag så og si ikke unngå npr det snart finnes bredbånd og diverse overalt. både hjemme hos folk, skoler, bedrifter osv... så ikke bekymre deg så mye tror jeg
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 Hmm okei Jammen er det mye rart man bekymrer seg for når man bor flere i samme kroppen...
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Hei, Jeg har jobbet i bransjen å vet litt om dette med stårling osv. Den som stråler fra en laptop er LCD skjermen. Den strålingen den avgir er mindre enn strålingen fra feks en mobiltelefon og den flat tv'n du har i stua. Så i prinsipp er det verre å se på tv enn å sitte på pc... Men vi blir jo utsatt for ståling uansett hvor vi går så det er nok ikke noen å tenke så mye på fordi vi rett og slett ikke kan gjøre noe ved det.
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2008 Okei, takk for svar :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå