Mammahjertet Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Hadde en jævlig førstefødsel, en super andrefødsel og venter nå numer tre. Noen som kan si noe om sin tredjemann?
jinte1983 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 det sies at det som regel bare blir enklere og enklere, og spesielt hvis det ikke er mer kjempemange år imellom
(:)mamsemumsen(:) Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Hei. Min 3. fødsel var hvertfall ikke lik 1. 1. tok lang tid mens de to neste har gått kjapt og veldig greit. Likevel føltes den siste fødselen litt hardere, for min del tror jeg at jeg psyket meg mer ned før jeg fikk 2. mann og innstillte meg selv på samme fødselsopplevelse som med første. Det gikk jo så mye bedre så da jeg ventet nr 3 var jeg sikkert veldig innstillt på en lett og grei fødsel og det fikk jeg, veldig lik nr 2, men jeg følte likevel at den var en god del verre...?? Men nå vet man jo aldri hva som kan skje under en fødsel, ønsker deg lykke til:) sannsynligheten for at du får nok en super fødsel er nok stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå