jonamam Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Er så mye fint der, men gansk dyrt. Nå håper jeg på januarsalget, hvis de har det skal jeg handle inn klær til neste høst. da skal minstan begynne i barnehagen og trenger mye slikt:-)
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har ALDRI sett at de har salg på Nøstebarn, og det er skikkelig.....frekt, hehe:-) Jeg flirer, men er jo ikke noe å flire av. Selv om de nesten har monopol på ubehandlet ull, kan jo godt være litt mer kundeorienterte, og gi oss en følelese av at vi får noe tilbake en gang i blant! Bånsull har jeg kommet over salg hos en eneste gang. Aner ikke om det var et engangstilfelle, eller om de har salg hvert år...
Minnie Mom Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Aldri sett at det er salg hos Nøstebarn dessverre.
jonamam Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 Er det sant? Nå ble jeg nesten litt skuffet, he he..Ja ja, får kjøpe litt og litt da.
blond Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Det lønner seg å handle i august før prisstigningen. Og hvis flere slår seg sammen kan dere handle for så mye at dere oppnår rabatt. Jeg mener å ha sett salg hos de ei gang, så det er bare å følge med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå