Gå til innhold

kan dere fedre hjelpe ei litt forvirret jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i mitt første samboerskap..kjæresten og vi har nå bodd sammen i ca ett halvt år..

jeg er så glad i han..og jeg vet at han er minst like glad i meg..men jeg forstå meg ikke helt på han mange ganger..

han har mange dager hvor han helst vil være alene...sitte forann laptoppen å se på film hele kvelden uten at jeg kommer bort til han for å gi han en kos,nuss o.l.

noen ganger er dette het greit i fra min side også..mens andre ganger så blir jeg kanskje litt oppmerksomhetssyk.. spesielt nåe de her dagene hvor han sitter der innebærer at han ikke en gang ser på meg en eneste gang..

jeg må alltid passe på hva jeg sier.. for det kan hende jeg "maser" på han. da blir han bare irritert. når han er trøtt og sliten er han alltid irritert.. da må som regel bare ta avstand med en gang.. er dere alle sånn? jeg blir totalt oversett av han på slike dager.. han mener det sikkert ikke.. men men..

han er glad i meg.. men vil helst ikke si det tilbake hvis jeg sier det til han... han vil jo selvfølgelig si det på eget initiativ..

han ligger ikke å holder rundt meg lengre som han gjorde før.. er det vanlig at dette avtar etter stund av å bo sammen? han vil helst ligge med ryggen til meg.

før så ga vi hverandre hade nuss før vi dro til hver vår vakt.. men dette er det også slut på. spør jeg om å få hadenuss.. blir han veldig irritert.. å syns jeg oppfører meg som en fjortis.

jeg er en jente som veldig lett blir såret av hans ord...og tar meg til tårene...

før fikk jeg trøst.. men nå kan han ikke fordra at jeg gråter.. jeg er en stille gråter.. så jeg gråter annehver dag...rett ved siden av han når vi skal sove. han merker ikke det lengre.. for eneste måten det kan synes på meg er tårene som triller.. jeg kan ikke høres..:)

jeg kan ikke vise han at jeg gråter lengte..for vet at han bare blir irritert..

....syns dere det er irriternede med jenter som tar seg lett til tårer?

og jeg må alltid svare han på hans spørsmål så fort han er ferdig med spørsmålet sitt.. hvis ikke blir han sint..da "gidder" han ikke å snakke med meg" sier han... og dette bare fordi jeg kanskje brukte 5 sekunder på å tenke over spørsmålet..

jeg må alltid " tenke" over hva jeg sier og gjør... (hans ord)..

jeg er en type jente som trenger mye oppmerksomhet.. og han er den stikkmotsatte..tror kanskje jeg bare overreagerer på det meste..jeg vil liksom gjerne at han skal komme bort ti meg i løpet av en dag og gi meg en klem eller nuss... men i stedet så kanskje han klyper meg i armen...

han sier det er hans måte å vise sin kjærlighet på..

det eneste jeg syns er veldig veldig kos om dagen er han alltid kalder meg jenta mi, eller pus...hver eneste gang han roper på meg...eller spør meg om noe..

men kan ikke dere fortelle meg litt hvordan dere guttr er? hjelp meg til å forstå dere bedre? hva vil dere..og hva vil dere ha ut av oss?

kan dere banke litt fornuft i meg?skal det være sånn i ett forhold?

hilsen ei som er litt forvirra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er noen av dere som oppføre seg "fjotis" så er d han!

Skrevet

Jeg er ikke mann, men vil si noen ord likevel.

Han behandler deg ikke pent og ikke som en kjæreste. Han må godta deg som du er hvis han vil være sammen med deg. Du må ikke være den som må tilpasse deg han og hans svingninger hele tiden. Dette er bare etter et halvt år. Kan hende at det kan bli verre om et halvt år til uten at du er helt klar over endringene, fordi de skjer så gradvis.

Når man er glad i en annen, prøver man å gjøre den andre glad og fornøyd. Man vil ikke se den andre være lei seg.

For meg høres det ut som om du ikke krever mer oppmerksomhet enn den du har behov for.

Skrevet

Hater å være den som sier det, men typen din er ikke forelsket i deg mer rett og slett.

Skrevet

ha ha så mye for oss pappaer imellom.

Her er det jo bare jenter som svarer jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...