tigergutt<3 Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Vi skal ha ny bil men det tar litt tid. I mellomtiden så har min mann vært så flink å selge to av de vi har. Så nå sitter vi igjen med en cabriolet som er ubrukelig som familiebil med to små og en bagvogn.... Så frem til den nye bilen kommer så har jeg et lite fremkommelighets problem hvis jeg trenger vogn med meg..... Har en simo duo vogn og den trenger stor plass den.
Minnie Mom Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hmm, Bugaboo blir vel ganske liten tror jeg. Hvor liten er babyen da? Må du ha bag? Hvor lenge er det snakk om? Kan du klare deg med en trille/sportsvogn i en periode?
tigergutt<3 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 ho eldste er 4 så ho bruker jo ikke vogn lengre. Men minsten er bare 3 uker, så ja trenger nok bag noen mnd fremover.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 En trille med softbag i er nok løsningen da.
Masaili <3 Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Teutonia mistral blir ganske liten når den slås sammen:)
Joikaboll@ Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Hoco har ei vogn som blir bitteliten, ikke koster den så mye heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå