Gå til innhold

Noen som har brukt canesten engangsbehandling? Litt ekkelt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en sånn tablett med canesten engangsbehandling på kvelden i forigårs, og i går ettermiddag kom hele tabletten ut igjen, dog oppløst i en svær klump av grums... Æsj... Skal det være sånn eller er effekten borte når alt kom ut igjen? Trodde det skulle "trekkes opp" jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig at det kommer tablett-grøt ut igjen dagen etterpå.

Skrevet

Det samme opplevde jeg, hele tabletten kom ut igjen mer eller mindre like hel.... Kan ikke skjønne at den har hatt noen effekt da, men kløen gav seg og symptomene ble borte, så den har sikkert virket....:P

Skrevet

om noen har brukt canesten???? hæææ kjenner eg blir provosert her.. av alle som er her inne så har 80 % hatt sopp... gå les og lær deg om kroppen og spesielt når man er gravid... herregud canesten er noe alle veit ka er og har vert bort i.... alle får sopp i ny og ne så lenge dem dusjer, har sex , vasker neden til osv... haha må le litt av deg.. men svar på spørsmåle ditt ja alt dette her er helt normalt...

Skrevet

Hallo, det var jo bare et spørsmål, er det noe å bli provosert over??? har du ikke brukt canesten noen gang så trenger du vel heller ikke svare på innlegget....

til hi, jada, akkurat sånn fungerer det på meg også:)

Gjest nanny carrie
Skrevet

hahahahahahha

mye hormoner ute og går...

Skrevet

Haha, anonym over her, det der var nesten litt morsomt...

Dessuten spurte hun vel ikke om noen hadde brukt canesten, men om noen hadde brukt canesten ENGANGSBEHANDLING, og det er vel rimelig nytt på markedet...

Skrevet

Ikke så mye å bli provosert over vel...:P hehe... Som nevnt over her, sikkert mye hormoner ute å går...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...