Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Tok en sånn tablett med canesten engangsbehandling på kvelden i forigårs, og i går ettermiddag kom hele tabletten ut igjen, dog oppløst i en svær klump av grums... Æsj... Skal det være sånn eller er effekten borte når alt kom ut igjen? Trodde det skulle "trekkes opp" jeg...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Helt vanlig at det kommer tablett-grøt ut igjen dagen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Det samme opplevde jeg, hele tabletten kom ut igjen mer eller mindre like hel.... Kan ikke skjønne at den har hatt noen effekt da, men kløen gav seg og symptomene ble borte, så den har sikkert virket....
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 om noen har brukt canesten???? hæææ kjenner eg blir provosert her.. av alle som er her inne så har 80 % hatt sopp... gå les og lær deg om kroppen og spesielt når man er gravid... herregud canesten er noe alle veit ka er og har vert bort i.... alle får sopp i ny og ne så lenge dem dusjer, har sex , vasker neden til osv... haha må le litt av deg.. men svar på spørsmåle ditt ja alt dette her er helt normalt...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Hallo, det var jo bare et spørsmål, er det noe å bli provosert over??? har du ikke brukt canesten noen gang så trenger du vel heller ikke svare på innlegget.... til hi, jada, akkurat sånn fungerer det på meg også
Gjest nanny carrie Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 hahahahahahha mye hormoner ute og går...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Haha, anonym over her, det der var nesten litt morsomt... Dessuten spurte hun vel ikke om noen hadde brukt canesten, men om noen hadde brukt canesten ENGANGSBEHANDLING, og det er vel rimelig nytt på markedet...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Ikke så mye å bli provosert over vel... hehe... Som nevnt over her, sikkert mye hormoner ute å går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå