KR0705 Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Noen som kan si meg om detter er normalt. Har hatt det i noen uker nå. Er i uke 23 i morra. Mange sier jo at du skal ha murringer fram til uke 12. Og mange sier at de hadde murringer når fødselen starter. Er det noe jeg burde få sjekka opp. Har spurt mange av venninne mine som har vært gravide og de hadde aldri opplevd det.
marsbarn fra Østfold Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg kan iallefall svare at jeg har det samme. Jordmor fortalte meg at det var helt normalt, og at sålenge de ikke var der konstant så skulle jeg ta det med ro. Jeg har vært plaget med skikkelig menssmerter i et par uker nå. Er 20 uker til søndag. Dermed tok jeg det med ro iallefall, og nå har jeg det ikke så ofte lenger heller!
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er nå i uke 22, å har hatt mens murringer daglig helt siden testen slo ut positivt. De varer aldri mer en 1 minutt av gangen, å kommer alt fra 2-10 ganger daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå