Gå til innhold

svak svak positiv?!?!

prinzezze_2år_venter på spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg gravid eller kan det være noe hcg i blodet uansett?? den er suuuper svak man må tyden den, men det er to streker der:))

det er 4 eller 5 dager til IKM

Hva tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

j testet fire dager før IKM, og hadde også svaak strek!! spurte legen min da j var der for og bekrefte, og fikk til svar at en positiv test, ER en positiv test uansett hvor svak eller sterk den er..!! hCG er ikke noe man har i kroppen fra før, det er jo et hormon som blir skilt ut av den nystartet morkaken som skal fortelle kroppen din at den ikke skal skylle ut som menstuasjon! så Gratuerer!! du er nok gravid!! ;)

(men hvis du ikke har testet med en Clear blue, burde du det i tillegg, er den enste test typen j stoler på! eller lever en test hos legen og spør om de kan teste for deg! d koster vel 50kr eller noe!!:))

Skrevet

Gratulerer, du er gravid:)

Løp og kjøp en CB digital:)

Vet om flere, inkl meg selv, som testet svake streker opp til 6 dager før ikm, og digitale viste GRAVID.

Det kommer SJELDEN svake streker om du IKKE har hcg i kroppen....

Lykke til!:)

Skrevet

Kan og fortelle at to dager etter testet jeg også pos hos legen, men også der en veldig svak strek, så de hos legene er ikke noe bedre enn CB eller andre tester man tar hjemme:)

CB digital er ganske sikker:)

Skrevet

Jeg tok en CB digital, men der stod det Ikke gravid, så skulle jeg bare sjekke inni der strekene kommer opp, og der var det to streker, den vanlige og den svaake svaake streken;)

Men forrige gang jeg var gravid var den også veldig svak positiv og da var jeg 4dager over IKM, så kan være at kroppen min produserer lite Hcg i førsten kanskje??? eller???

Skrevet

Hm....Ok.... Min strek og var sinnsyk svak, men kan hende det da ikke var nokk til at den slo ut da...:)

Prøv igjen om et par dager kansje?

Vil nesten tørre si at du er gravid, siden du har svake streker da...:)

Lykke til..

Skrevet

ja, jeg lever jo i håpet;) hehe.. i og med at jeg var nærmere 5uker sist jeg tok test når jeg var gravid med 1.mann og den var svak, litt sterkere enn den som jeg tkok i dag, men fortsatt svaak..

Og de sa jo da på legekontoret at en strek er en strek og da er man som regel gravid i og med at den reagerer på hormonet hcg;)

Men tør ikke ta noen gleder før testen slår enda litt mer ut:)

skal prøve en ny i morgen så får vi se da:D

Skrevet

Spennende:)

Lykke til i morgen da :)

Skrevet

Tror også du er gravid. Jeg testet svakt positivt på "billigtest" 4 dager før IKM. Ventet med CB Digital til IKM, som da også viste gravid.

Har hørt at man ikke bør teste for tidlig med CB digital heller, tror tvert imot billigtestene er pålitelige før IKM (men det er basert på min egen erfaring + andre som jeg har lest om her inne).

Si hvordan det går da!

Skrevet

Ja, hvordan går det? testet noe mer?:)

Skrevet

testa på lørdag, men den var ikke positiv, men nå har jeg fått store pupper og a gett:S

men jeg har jo ikke IKM før på tirsdag jeg da, trodde det var i morgen, men er på tirsdag, så vi får se.. har tatt hcg prøver hos lege i og med at testen var svaaaaaak positiv og jeg testet svakt positiv sist jeg var gravid nesten i uke5;) så vi får se jenter:)

Jeg krysser fingrene men mistet motet litt når testen viste negativ på lørdag:(

Men skjønner det liksom ikke.. jeg er suuuper gravid, store og ømme pupper, mensmurringer/smerter i magen, kvalm (på ettermiddagen)

Og det er ikke noe jeg kjenner etter, for jeg har kjent etter maange ganger før når jeg prøvde med første mann, og det var ikke i nærheten såå store graviditetssymptomer, ikke engang når jeg var gravid første gangen merket jeg noen symptomer:S

Jeg holder dere oppdatert!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...