Gulljnta Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Har så lyst til å ha victoria, men vil ha et navn før det navnet. Tips? Ellers har vi tenkt på navn som Sunniva, Synne, Natalie, Celine og Teresa... Men syns de navnen står finest alene da.. Er et styr med å velge navn alså!
prebs Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Silje Victoria Ida Victoria Maren Victoria Ella Victoria Thea Victoria Oda Victoria Mille Victoria Mari Victoria Ellers synes jeg Synne er veldig fint, og Synne Victoria går jo bra!
jinte1983 Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 jeg synes victoria står best alene jeg
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Synne Victoria syns jeg også var fint!!! Ellers: Linn Victoria Ada Victoria Ellen Victoria Siri Victoria Men syns Synne Victoria var absolutt penest!!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Synne Victoria visst dere vil ha ett av namna over.. ellers bare Victoria
gutt09&spire11 Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Syns oxo victoria er best alene, men smaken er som baken... for all del ikke velg line victoria (det heter hun på frokost quiz). Dårlige assosiasjoner...Vi har oxo tenkt på victoria, før vi fant ut at det blir en gutt vel og merke. Lykke til med navnevalg!! god helg
gravid igjen :) Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 mangen fine kombinasjoner. syns også at Victoria er et veldig fint navn som står fint alene. ellers så går jo f.eks: Thea Victoria Leah Victoria eller bare Vicktoria hehe.. navn er vanskelig. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå