Gå til innhold

Er det ikke utbetalingfor sykepenger idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står jo 24. på nav sine sider... Pleier de å komme i løpet av dagen eller? Fikk et beløp i forgårs, men det må ha vært siste rest for sist mnd for da fikk jeg for lite... Skjønner ingenting av dette her med nav greiene, aldri vært sykemeldt før :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke fått noe sykepenger... og andre jeg kjenner har fått for to dager siden, så jeg skal ta en telefon nå å høre. Jeg må ha de i dag, da jeg har regninger som skal betales.

Skrevet

Kan ikke du oppdatere når du har snakket med dem? Jeg orker ikke å reise meg å hente telefonen enda :P hehe...

Skrevet

Min situasjon er litt innviklet denne gangen også da. For jeg har nemlig flyttet mitt i sykmeldingen. Og nav østensjø som jeg hørte til før flytting, der var jo de som har med sykepenger å gjøre opptatt fram til klokken 12 i dag... woooha.... Og nav dit jeg har flyttet, der er det omorganisering,så der er det telefontid fra 1230 til 1545....

Ekke enkelt å få vite no da..

Skrevet

Så typisk, håper det ordner seg. Alltid regninger som skal betales.

Skrevet

FOrrige mnd fikk jeg dem helt mot slutten av dagen, i 2-tiden eller noe. Jeg fikk en utbetaling i går, men den var jo altfor liten så jeg tok en tlf til nav i dag tidlig og fikk beskjed om at de (pga oppdelt sykemelding med 100% og lavere %) hadde betalt ut i 2 omganger og at 2. omgangen ville komme inn på konto i løpet av dagen. Sjekk igjen senere i dag :o)

Skrevet

Penga kommer nok;) NÅr det gjelder nav har jeg alltid piggene ute. Og jeg lar meg langtfra pelle på nesen av dem... ))

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente!? :)
Skrevet

Her har det også blitt tull, i motsetning til ca 20.000 som jeg skal ha utbetalt fikk jeg for 2 dager siden 3780kr. Tok en telefon idag og fikk beskjed om at en del av sykemeldingen hadde "stoppet" hos en saksbehandler, selv om det ikke var noe feil med den.

De er jo så firkantet at de ikke gidder å sjekke det opp selv om de ser jeg er 100% sykemeldt, kan de da tro at 3780 kr er min mnd. lønn? Når de ser at de har betalt meg 20.000 forrige mnd!

Utrolig!

Hun jeg snakket med skulle fikse det og lovet å utbetale meg penger i løpet av dagen. Står ca 13.000 å venter i regninger som ligger klare på nettbank, blir så mye tull av en liten forglemmelse inne hos dem!

Skrevet

Det er visst ikke bare jeg som venter på penger fra Nav forstår jeg!!

Jeg har heller ikke fått noen penger inn på konto i dag, og har snakket med sjefen min, som igjen har snakket med lønningskontoret, som kan fortelle at kontordama på jobben har vært syk, og dermed ikke sendt inn min siste sykemelding til lønningskontoret, eller Nav.

Så mine penger kommer visst ikke før neste mnd fikk jeg høre!!

Så da sliter vi litt.. ikke ei krone før neste uke, tror det er onsdag jeg får kontantstøtte...

Kjipt at det skal gå ut over meg (eller oss) når ei dame er syk og ikke får gjort jobben sin.. :-( Hadde liksom forventet å få penger i dag, da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...