Gå til innhold

Pedofil fikk samværsrett


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=531032

 

Hva synes dere? Burde han ikke få møte datteren sin?

 

Så lenge det er korte samvær under oppsyn så ser jeg ikke problemet. Selv om mannen er pedofil så tilsier jo ikke det at han vil begå incest. Men selvfølgelig, risikoen er der så jenta må beskyttes. Jenta har krav på å møte sin far uansett mener jeg, så lenge hun er i trygge omgivelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er et annet innlegg om det her, sleng deg på den debatten.. :o)

Skrevet

åja :P har ikke sett den :-)

Skrevet

hehe,,, vi mener ganske likt.. hehe

Skrevet

2 timer i året under oppsyn er jo ikke så mye. Men det var vel ikke bare det at han står åpent frem som pedofil som burde ha hindret samvær..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...