Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Kan ikke skjønne at bv kan ta 1 barn fra mor og gi henne 1 time samvær i mnd med tilsyn ... men lillesøster får bo i hjemmet...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 det er nok av foreldre som behandler ett barn bra og ett barn dårlig
Devil in disguise Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Du sitter vel ikke på alle fakta opplysningene i saken heller? Det kan være mange grunner.
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 Kan ikke skjønne det jeg.. hvordan går det an å forskjellsbehandle barna sine? og hvis hun er så uegna som mor at hun bare får 1 time i mnd med samvær og det med tilsyn hvordan kan hun da være i stand til å ta godt vare på lillesøsteren da? Det var den nye kjæresten til bf som mld henne kun for å være jævlig! Hele greia har vært flisespikkeri og de har klaget på ting som for store klær og ikke nok fritidsaktiviteter.. hva med å heller hjelpe mor? istedenfor å ta barnet? det er nok mer til historien en jeg vet men burde ikke bv prøve å få igang tiltak for å hjelpe mor i hjemmet før dem tar barnet? og vet om et annet tilfelle også der foreldrene virkelig ikke var i stand til å ta vare på barna og bare den ene som fikk hjelp men den minste måtte fortsette og bo der.. kan ikke forstå jeg..
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2008 nei jeg kjenner ikke alle fakta i saken gjør ikke det..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 nei det går ikke an å forstå når man ikke vet alt. barneværnet prøver jo å hjelpe så godt de kan, slik at barnet kan bo hjemme om det er forsvalig. men om mor ikke er samarbeidsvillig eller viser forbedring eller det ikke er forsvalig å ha barnet der så går det jo ikke an og la det være der heller. jeg kan genrelt sett ikke forstå at noen ikke behandler barna sine ordentlig, men når de først ikke skal greie det så syns jeg det ikke er så rart at det går ut over den ene mer en den andre. har sett mange tilfeller der barn blir stygt favorisert. det er nok gode grunner for at ting er som de er. selv om mor ikke ser et selv
Pulverheksa & Hokus og Pokus Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2008 nei selvfølgelig ikke. Jeg kjenner ikke mor i denne saken men bestemoren , altså mor til bf. Dette var ikke et innlegg for å rakke ned på bv. Syns bare hele saken er trist.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 ja sånne saker er utrolig triste! og så vonde å se på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå