Gå til innhold

flere som skal føde i tønsberg og termin i februar


lchristin-nydelig tulle

Anbefalte innlegg

hei. jeg venter barn nr 4 14.februar.ei lita frøken på vei. er det flere der ute som skal føde i tønsberg? føler alle skal til skien.... så er det noen der ute så hadde det vært litt koselig og fått kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg venter mitt første barn, termin 28 februar og skal føde i tønsberg. :) (Bare 10-15 min bort til sykehuset)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så heldig...hehe jeg er fra larvik så det tar nok litt lenger tid. har dere hatt omvisning på sykehuset?

tenkte vi skulle det, men har bare ikke kommet så langt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur vi må ringe til tønsberg sykehus å avtale... er litt usikker men om jeg ikke husker helt feil så er det det man skal. jeg er ikke kjent der etter det ble nytt så tenkte det hadde vært greit å vite hvor vi skal gå.. ikke gøy å gå feil når man går m rier!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei trollmor. det var jo ganske nærme i termin. er du på treff i sandefjord på peppes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg har vært på treff i larvik, men vet ikke om jeg kan i sandefjord. det er midt i legge tid her hjemme...i larvik er det på dagen. det er jo bare å komme dit. det er på torsdager på dagen da. så det er litt lettere. men det spørs jo om du jobber da.. men du er hjertelig velkommen der. er som regel klokka 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal føde i Tønsberg, og har termin 17.feb. Har fødet der for 4 år siden også, men nå er det jo ny avdeling der. Blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så artig at det er så mange da som har termin så nærme! :-)

skulle nesten fått til et lite treff for oss som muligens skal føde rundt samme tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...