Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Var der og skulle ha en varmepumpe til 14 000. Den selges med levering inkl. så det var viktig å få satt oss opp på ventelisten fro motering så fort som mulig siden det var litt kø- Vi har bygt ut 2 etg i huset - og vi klarer ikke varme opp hele huset med en varmepumpe nede + vedfyr nede. Ergo trenger vi den så fort det lar seg gjøre. Mn da jeg skulle betale, ville ikke maskinen ha kredittkortet mitt. Dama prøvde seg med at det var kortet det var noe galt med, ikke bankterminalen deres. Men jeg hadde akkurat brukt kortet på en annen butikk uten prob. Så kom det enda en kunde og heller ikke hennes kort ble akseptert. Da skjønte de jo at det var hos dem problemet lå. Det går ikke an å gå i minibanken for å ta ut på mitt kort, siden jeg ikke har kode til det. Så jeg sa at det viktigste egentlig var å få registrert oss på monteringslisten, og siden det var kø der så skulle jeg hente og betale pumpa i gåd tid før det var vår tur. Men neida. De kunne ha pumpa stående på lager i lange tider, ikke noe problem. Men de kunne ikke sette oss på listen før den var betalt. Grrr. Det er et stykke å kjøre, og jeg er ikke der hver dag for å si det sånn. Da synes jeg jammen meg at de kunne yte litt service i form av å sette oss opp. De har jo ingenting å tape, siden jeg må til dem for å hente og etale den uansett før montøren kommer til oss. Irritert ja.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 OBS vil ikke akseptere kreditt kort, så det er nok derfor. Men dem kunne ha yta litt bedre service for deg da og prøvd å hjelpe deg slik at du kom deg på lista.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Joda, de har tatt det før og sa også at de skulle ta det kortet jeg hadde. Damen etter meg hadde vanlig visa, men ikke det virket heller. De hadde hatt problemer med noe strømbrudd, så antok at det var problemet. De restartet bankene sine, men det hjalp ikke. Så det var altså ikke tvil om at det var dere automater som var nede.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Send klage til obs sentralt å se hva som skjer da. Dem skal da yte service. Har opplevd at de ikke vil ta kreditt kort jeg ser du. men det kan hende er en annen plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå