lillesøster skal bli storesøster Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Tenker på hamster, marsvin, rotter ol? Jeg hadde en rotte å ungdomsårene. Synes det var så mange som hadde smådyr da, men nå kan jeg ikke komme på noen som har.
tobarnsmamma Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har hamster Kjenner ingen andre som har men... lettvint og søtt dyr
Korse76♥ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Tja vi har små dyr, men uten den slags pels for å si det sånn. Vesla har 3 pinnedyr, og så har vi taranteller. Vi har hatt kanin og rotter også
blond Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Liker ikke slike dyr og håper guttene ikke får lyst på de heller.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 en søt....(?)æh...stor kanin...hehe:P
roxanne Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg er veldig opptatt av smådyr for tiden, men det dreier seg om den store lusejakten. Det er oppdaget lus i klassen til ungene mine så jeg er på stadig jakt etter lus, men heldigvis ikke funnet noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå