Snabeltann Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 .Begynner å bli veldig utolmådig. Jeg vet d ikke er noe galt med meg, har vært på ultralyd, fått bekreftet el osv.. men jeg frykter d er noe galt med mannens sæd. det kommer så veldig lite ut, og unnskyld detaljene, så smaker den ikke sæd i det hele tatt, mer vann. noen ganger kommer det ingen ting ut. veldig frustrerende. i tillegg er det ikke noe "tykk" i spruten, det bare pipler ut, forstår ikke hvordan spermen skal kunne trenge gjennom det supertrange hullet i livmortappen hvis det ikek er noe trykk. jeg vil at han skal sjekke seg. Kan vi bruke min lege, eller må han gå til sin fastlege for den slags? Må man ha henvisning fra fastlegen? Foregår dette på sykehus? Eller går det an å bestille time direkte på en privatklinikk? Vi bor i oslo. Hvis det skulle vise seg at han har dårlige svømmere, som jeg nesten er sikker på, da kan man vel sette seg i kø for prøverØr med en en gang? Finnes det forskjellige prøverørteknikker? Hviklen brukes der svømmerne ikek svømmer? puh, d ble langt.
storebror og junibaby=) Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 hvor lenge har dere prøvd? vi hadde porøvd i 1,5 år og bestilte time på aleris i oslo.Tror man må ha prøvd i over 1 år da. Mannen fikk påvist dårlig kvalitet,var lite bevegelse i dem.Så han nevnte prøverør da. 3 uker etter testet jeg positivt=) Og jeg er fortsatt i sjokk.Hadde jo helt gitt opp håpet. Skal på UL om 2 uker så tror det ikke før jeg får set det.... lykke til=) og ikke gi opp håpet uansett svar dere vil få=)
Snabeltann Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Hei, tok ut spiralen i mai. vet jo at d ikke er lenge, men føler lissom at det som kommer ut ikke er normalt, var jo ikke jomfru før jeg møtte han.. knis. Ringte dit, det var visst sånn at man først måtte få henvisning fra fastlegen. Jeg vil bare vite at alt er greit med han tilfelle dette drøyer i tid og jeg snart er 30 ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå