Gå til innhold

Jeg blir så skuffa på mini sin vegne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal jeg begynne ? ... mine foreldre er skilt. og min manns foreldre er skilt..

Min pappa er singel og bor alene. jeg kan telle på 11 hånd hvor mange ganger han har sett barnebarnet sitt. Lover gaver , men hun får dem aldri. Hun er liten enda så skjønner ikke så mye, men jeg syns det er trist alikevel...

svigerfar er gift på nytt og bor 6 timer unna oss.. denne helgen er han og kona på besøk.. de kom med nattoget idag tidlig.

jeg holdt mini hjemme fra bhg for jeg tenkte kanskje de ville komme hit da og være sammen med henne. men der tok jeg feil gitt..

jeg fikk sms fra dem hvor de sa at de skulle til byen og treffe XX som er den nye kjæresten til svogeren min, de har vært sammen i kanskje 3 mnd nå.

For all del..koselig at de vil treffe henne og.. men jeg syns kanskje de kunne ventet med til vi skal ut ikveld å spise ettersom svoger har bursdag.

kan hende mange syns jeg overdriver nå.. men når dette er det første og eneste barnebarnet syns jeg kanskje at hun fortjener litt mer oppmerksomhet når de først er her. hvertfall når han klager i tlf når han ringer at han ser henne for lite og savner henne masse. men når han først kommer så vil han ikke komme hit alikevel...

blir oppgitt!

da kunne jo mini vært i bhg idag da og kosa seg. hehe.. ikke det, hun har det bra hjemme og , men hun kjeder seg mer..

men da vet vi dette til neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...