:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 jeg har sikkert 20-30 stykker. er så utrolig glemsk, så er vi noe sted ender jeg ofte opp med og kjøpe en flaske. å jeg putter de i vaskemarskinen. og den går jo ikke vær dag. så jeg "må" jo ha noen. nå skal det sies at faren min stort sett har kjøpt flesteparten da. så sånn sett er jeg heldig. men veninnen min har et flaskebarn. og de har 1 flaske som de koker og vasker etter vært måltid. personlig hadde jeg bitt gal av sånt. men hun er litt mer ordentlig en meg da. barnet hennes går også med onsdagsmekken på onsdager osv.. det gjør ikke min selv om det står ukedager på.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Har flaskebarn jeg og, og har 10 flasker. 1 flaske?!?!!?!! Da hadde jeg blitt gæern tror jeg..hehe..
melkekua™ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Lillegutt har 4 mamflasker han bruker...vi har andre typer flasker i skapet, men de har jeg sjeldent eller aldri brukt (maks 6 i skapet).
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2008 hehe... jeg hadde også blitt gæren, og jeg har ikke flaskebarn en gang... hehe.. men må si at jeg er full av beundring over at hun får det til!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Vi har fire, to små og to store. Fra Fisher Price. Ikke alle er i bruk, siden snuppelure får 100 ml tillegg morgen og kveld, så de store får vente til senere.
Mayken Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Pappa har en kompis som jobber på nuk fabrikken i Tyskland. Fikk vel rundt 10 flasker, pluss en hel drøss med ekstra flaskesmukker i alle størrelser og fasonger og en hel haug av vanlige smukker før snuppa ble født. Nå nektet hun både smukk og flaske da, så smukkene ble aldri brukt, men flaskene har blitt brukt det siste året. I går kom pappa hjem fra Tyskland med 15 nye flasker og 12 nye smukker til knøttet i magen. Har aldri kjøpt en flaske eller en smukk selv.
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Har vel ca 15 flasker. De går i oppvaskemaskinen. Hun bruker enormt mange flasker om dagen, og drikker utrolig mye. Flaske i senga når hun legger seg både til dagen og natta (dårlig uvane) pluss at hun alltid går rundt med en flaske med vann. De blir jo gjerne fort fulle av ubåter eller hun griser på dem, og da bare skyller jeg den i vasken og tar en ny... hehe...
Potetstappe Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Vi har 10 Dr. Browns flasker, og 10 Avent. Blander mme på Aventflasker..
happybirthday Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 Ingen. Har aldri hatt, og jeg har 3 barn. For meg har det alltid hørtes mer slitsomt ut å koke og holde på med flaske/smokk enn å la være. Og jeg har vært så heldg at jeg har klart meg kun med amming.
Hikken Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Har MME-barn og har 9 flasker (5 små og fire store). Bruker bare fem om dagen (liten tio frokost og større resten dagen) så de andre ligger bare i skapet. På kvelden vasker og koker jeg de brukte og fyller med vann og malt til neste dag :-)
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 Har 12 flasker, selv om småen er avvendt for ganske lenge siden. Han var flaskebarn, og jeg hadde aldri klart meg med én flaske. Hva når man er på tur og slikt da? Da er det jo ikke bare å skylle, koke og klargjøre til neste måltid med det samme. For ikke å snakke om nettene ... stå opp og koke flaske kl. 03, for å ha den klar til morgenmaten kl. 06. Aldri i verden ;-) Og smekker kjøper jeg uten dager på ...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. oktober 2008 #12 Skrevet 24. oktober 2008 Har aldri hatt fulltid flaskeunge, men kombinert det med amming frem til det var tid for grøt og an mat. Har 10 store Avent flasker, en liten og 2 tutekopper fra Avent.
Ella78 m/ A&M Skrevet 24. oktober 2008 #13 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har en gutt på 3 mndr og har 11 store Avent-flasker, og to små (men de har jeg pakket bort). Steriliserer ca to ganger hvert døgn, han har mange "små" måltider i løpet av dagen...
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. oktober 2008 #14 Skrevet 24. oktober 2008 Vel har ei snuppe på 6 uker og storesøster var også flaskebarn. Så jeg har: 6 Dr.Brown 2 Avent 1 Nuk 2 Tommee Tippee 1 Tupperware Det holder mer enn nok.. Steriliserer ett par ganger om dagen og bruker ikke alle flaskene da.. hehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 24. oktober 2008 #15 Skrevet 24. oktober 2008 Leste ikke den siste setningen din før nå.. Hehe 1 flaske ja.. Hadde jeg blitt gæærn... Lettere å bare vaske og sette den i sterilisatoren g ta en haug om gangen.. Har smeker det står ukedager på, men driter i hvilken dag de brukes.. hehe
me&my <3a&b<3 Skrevet 24. oktober 2008 #16 Skrevet 24. oktober 2008 har en sønn på 3mnd og en på 21mnd. han på 3mnd har 5flasker som vaskes og kokes hver kveld. han på 21mnd har 3 flasker som brukes til vann, saft og melk. vaskes etter behov. vi har ikke hadt noen problemer med å har så "få" flasker i forhold til mange andre som har skrevet her.
jente,jente, ? Skrevet 24. oktober 2008 #17 Skrevet 24. oktober 2008 har flaskebarn, og har 6 flasker.. Holder her i huset
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #18 Skrevet 24. oktober 2008 Vi har fire store og to små avent-flasker. Vesla spiser 4-5 ganger i døgnet, så det holder. Vasker og koker etter at hun har lagt seg om kvelden.
Alba44 Skrevet 24. oktober 2008 #19 Skrevet 24. oktober 2008 Har 11. 2 Avent som vi aldri har likt og 9 Dr.Brown som er mye brukt. 3 store Dr-Brown brukes daglig.
Gjest nanny carrie Skrevet 24. oktober 2008 #20 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har 17 aventflasker, 6 mam-flasker, 2 sånne sanobabyflasker, 1 dr browns (drittflaske) og så har jeg vel et par andre flasker også..... som dere kanskje skjønner så hater jeg å vaske flasker :-)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 24. oktober 2008 #22 Skrevet 24. oktober 2008 Har flaskebarn, og har vel 10 store avebtflakse og en liten.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 24. oktober 2008 #23 Skrevet 24. oktober 2008 Rundt 10 flasker tenker jeg...må gå over de en dag. Også har jeg baby som bare vil ha pupp. Har kjøpt 6-måneders grøten i dag, får se om han kanskje liker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå