Gå til innhold

test fargesynet ditt

FletteMette&DenLangeMelkeveien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk score på 34 på denne testen, ikke så veldig bra kanskje?

Skrevet

Scoret 19. Lurer på hvordan det hadde gått med en bedre skjerm

Skrevet

En score på 16... men følte i grunn at jeg ble mer og mer fargeblind etterhvert *ler*

Skrevet

Jeg scora 3. Fornøyd med den;-)

Skrevet

Hvorfor? jeg er da ikke fargeblind i det hele tatt.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg tok først testen på en data og da gikk det så til helvete at jeg begynte å innbille meg at det var noe galt med meg. Så tok jeg den på en annen data og da fikk jeg 18 - men jeg eier ikke tålmodighet så mot slutten bare slang jeg noe sammen fordi jeg ikke gadd å se riktig etter, dessuten var det forstyrrende for synet mitt. Uansett, 18 er da bedre enn de 92 eller 96 jeg fikk ved første forsøk, jaja, sånn kan det gå.

Skrevet

Oy.... Fikk 127 jeg.. Godt jeg har briller! Eller.. hjelper det mon tro?

Skrevet

Fikk 15, så skjermen min er vel ikke så verst.

Skrevet

Fikk 24 jeg. Jaja, jeg velger kjøkkenmaling uansett!

Skrevet

først aå fikk jeg 25, men syntes det var dårlig, så tok den på nytt. Da fikk jeg 7. hehe

Skrevet

A lower score is better, with ZERO being the perfect score. The bars above show the regions of the color spectrum where hue discrimination is low

Jada, fikk 189 jeg.....

Skrevet

189? Da må du vel ha misforstått oppgaven?

Skrevet

Uff. Jeg fikk 58 poeng. Og skal ikke si hva min fargeblinde mann fikk. Mulig det er derfor kunden i en tidligere jobb tittet rart på med da jeg sa "den er såå lekker i lilla" Og sjefen min senere forklarte at den var brun:/

Skrevet

Jeg fikk 39, og trodde jeg hadde gjort det dritbra siden det bare var 6 staver som stod litt opp fra rekken. Så leste jeg at beste score i min aldersgrupe for kvinner var på 1470...

Skrevet

Du har nok misforstått litt tommage. 0 er det beste du kunne få i den testen;-)

Jeg klarte meg jo tydligvis veldig bra, så nå kan jeg ihvertfall skryte av at jeg er super geni når det kommer til fargesyn om ikke annet:-) Hahaha.

Skrevet

Super geni og super geni fru blom... Jeg fikk nå 0 da:)

Skrevet

Jaja! Du er super duper geni, og jeg er super geni;-)

Skrevet

Okey da, den kan jeg gå med på:) Jeg liker tanken på å være et super duper fargegeni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...