Oo Miss Sophie oO Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Nå er jeg lettere forvirriet her...tør ikke helt å håpe...men... testet på onsdag.. svak stek...men den hadde farge så det var en strek....testet igjen i dag...fortsatt en svak strek...men likevel en strek..selv mannen min så at det var en strek...men ikke like sterk som kontroll streken bare.... Betyr dette at jeg er gravid?? Jada, jeg har lest bruksanvisningen og vet at dette kan bety positiv test...Heller ingen av de vanlige tegnene på at TR skal komme i dag. Men er bare kjempe redd for å slippe jubelen løs... Men en strek er en strek sant?? Jeg kan rope hurra nå? Er helt lett i hodet så klarer ikke tenke helt klart... IIIIIIK!
Oo Miss Sophie oO Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2008 Wohooooo!!!!!! Tusen takk! Herregud...er så mange ganger jeg har vært litt oppgitt over innlegg som det jeg nettopp skrev...tenkt at en strek er en strek liksom..hvor vanskelig kan det være Men kjære vene så lett man blir i hodet nå man selv står der! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå