Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig at vi kjøper det snart, tidligere har vi hatt alt klart i september, men i år har vi utsatt det fordi det fremdeles er for varmt for den slags skotøy. Er mer rolig i forhold til å skulle ha alt i orden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til barn eller voksne?

I fjord kjøpte jeg til meg selv i desember. Var da i oslo, og fant et par støvletter der.

Til lillemor kjøpte jeg vintersko og cherrox i september fordi det da var tilbud.

Til eldstemann har jeg ikke kjøpt ennå, han har cherrox som passer, men jeg må se hva jeg har på loftet før jeg kjøper nye.

Skrevet

Cherrox kjøpte jeg forrige uke eller noe sånn, vintersko kjøpte vi i september - på salg.

Skrevet

Fikk Kamik vinterskoene som jeg bestilte fra USA i posten i forrige uke, og var å kjøpte vinterstøvletter til eldste også i forrige uke. Hun har gått med joggesko med ullsokker i en stund nå, så det var på tide. ;o)

Snupp har brukt cherroxene sine i over en mnd nå.

Skrevet

Kjøpte cherroxer for to uker siden til jenta. Hun har gått på de ettersi. Elsker de skoene. Og siden støvlene var for små. og det har regnet etter siden så har det passet bra at hun har brukt de. Begge har i tilegg fått Ecco vintersko, men de har de ikke begynt å bruke.. Eldste skal også få cherroxer, men var kun kommet lilla til butikken. Og jeg vil ha Viking sine.. Til meg selv håpet jeg at jeg skulle klare meg med det jeg har fra i fjor, men mulig jeg må kjøpe meg noen nye i år..

Skrevet

Vi har kjøpt vintersko allerede. Cherroxene er også i hus og brukes i barnehagen.

Skrevet

Storesøster fikk vintersko for snart 3 uker siden. Lillebror fikk for snart 2 uker siden. Vi bor på fjellet så det er mulig behovet er større her. Vi bruker vinterdressen på lillebror, høstdressen skal jeg nå vaske og pakke bort.

Skrevet

Om høsten når utvalget er størst :) Og så fornyer vi selvfølgelig etter behov hele sesongen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...