blond Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Han er overraskende flink på tekster, men melodiene går i alle retninger og han synger best når han tror at ingen hører han. Han er bare kjempesøt når han synger for seg selv med den fine, lyse stemmen sin!
Mille** Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hehe...ja de er herlige i den alderen. ) Vi fant fram sing star utstyret i går, og jenta sang karaoke for full hals her. Morsomt! )
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Har og en på 3,5+ som synger som bare det, og mange sanger jeg ikke trodde han kunne også. Kjekt å høre på dem..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. oktober 2008 #4 Skrevet 25. oktober 2008 Begge mine er veldig glad i musikk og sang. Synge tekster og jeg vurderer om jenta skal begynne i kor om hun vil.. Er herlig å høre på de, og jeg ser at de har stor glede av musikken.
NoDoubt Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Jenta vår på 2 år og 8 måneder er og veldig flink å synge:-) Hun spør hva hun skal synge. Vi sier en sang så synger hun i vei. "Må dere klappe" sier hun når hun er ferdig så kommer det igjen: "Hva skal jeg synge nå?" Hun er faktisk imponerende god. Bedre enn storesøster på 4 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå