Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Bare for å høre..Vet dere ca pris på slike dimmebrytere?? Fikk nemlig litt kaffe i vranga da jeg hørte prisen her. ;o) Den koster mer enn 3 spotter,og mer en ei hel Panelplate til veggen.... Det koster å være kar ja....sukkh =0)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 He he he ja alt elektrisk er dyrt:-) Nå kjøpte vi alt sånt av elektrikeren som gjorde jobben på huset. Og da var det jo 1000,- pr. el.punkt okke som. Nå har jeg ikke peiling på lover og regler. Men om du har en Claes Ohlson butikk i nærheten koster det ikke stort der da. Om du har lov til å bruke det, se det vet jeg ikke:-) De har forøvrig nettbutikk også de tror jeg. Forsøk claesohlson.no
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Ja velger du elektrikerprisene så kan du bare åpne lommeboka;D Det er helt rått og ikke skjønner jeg at de kan være så fantastisk mye bedre enn de du får kjøpt på Europris til 198 eller på CO heller.... Så sjekk litt rundt omkring du før du blir lurt til å tømme alle pengene på et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå