Gå til innhold

Driver og drømmer om ekstypene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig snodig det der altså! Jeg har det jo veldig bra med samboeren min, kunne ikke tenkt meg noen andre.

Likevel har jeg flere ganger i det siste drømt om andre mannfolk, og spesielt eksene mine. Den ene hater jeg- og drømmen omhandlet at jeg verbalt satte han skikkelig å plass :) hehe, det var DEILIG!

Men de andre drømmene har vært av den mer romantiske typen... uten å utdype det noe nærmere... *kremt*

 

Jeg vet at mange drømmer mye rart, og mye ekkelt når de er gravide. Snodig at jeg skal få dette om mannfolk :) Får jo dårlig samvittighet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei...

Jeg vet hvordan du har det, jeg drømmer også om eksene mine, selvom jeg har vært sammen med samboeren min nå i 12 år og dette er mitt 3. svangerskap. Husker jeg drømte mye om eksene de andre gangene også.. Tror det er normalt..;-) Får håpe det ihvertfall..

 

Men vi trenger ikke gå rundt med dårlig samvittighet for vi gjør jo ikke noe galt.. Vi får håpe drømmene forandrer seg igjen...

 

Lykke til videre...

Skrevet

Jeg gjør det samme. Men mannen min trenger ikke være bekymra. For drømmene ender alltid med at etter at ekser og andre menn har flørtet eller prøvd å sjekke meg opp på ymse vis så trekker jeg meg og viser dem gifteringen. Litt sånn; "hyggelig at du synes jeg fortsatt er utrolig attraktiv, men jeg har allerede en som er mye bedre enn deg." Jeg har tenkt det er en sånn smart drøm for å styrke selvtilliten min jeg. Sånn at jeg kan føle meg attraktiv og heldig nå som jeg er gravid og kroppen endrer seg. Dessuten tror jeg nok den seksuelle undertonen som av og til er der henger sammen med at det blir litt lite sex om dagen. Hva krangling og sannhetsord handler om så trenger jeg sjelden å gjøre det i drømme. Pleier å fikse det fint i våken tilstand ;o) (Har et par ekser som sikkert kan bekrefte det.)

 

Men veldig snodig med alle disse drømmene. Jeg drømmer vanligvis ganskel livlig ellers også, men det har dukket opp noen mye tema etter jeg ble gravid kan du si. Pleier å drømme at jeg glemmer at jeg er gravid og rekker å drikke masse vin før jeg kommer på at jeg ikke skal drikke alkohol. Før jeg ble gravid pleide jeg å drømme det samme om røyking. At jeg plutselig glemte at jeg ikke røyker. (Er født røykemotstander.) Utrolig teite drømmer. Har alltid en litt bekymret følelse i kroppen når jeg våkner etter disse.

Skrevet

hehe, jeg drømmer ikke bare om ekser, men alle mulig andre gutter jeg har møtt også.. veldig rart ;) får liksom litt dårlig samvittighet, men det er jo ikke noe jeg kan gjøre med det da, hehe

 

og som Mia 29 har jeg drømt at jeg har drukket meg full, og så kommet på at jeg er gravid og blitt kjempe bekymra ;D

 

merkelig med allt man drømmer...

Skrevet

Så utrolig deilig å høre at noen flere drømmer om eks-kjærestene og andre gutter. Har også gjort det og blitt nesten litt stressa. Jeg har det utrolig fint med mannen min, men det er vel disse hormonene som herjer i kroppen. Men som sagt, veldig morsomt å høre at det er flere som opplever det samme:-)

Skrevet

Hohoho, det var jammen meg artig at det er flere av oss "syndige"

 

Tjihi!!!

Skrevet

godt det ikke bare er meg....jeg drømmer om at jeg roter med espen eckbo (som overhodet ikke er min type) og jeg er mer enn fornøyd med min kjære samboer:)) men drømmene får jeg ikke styrt...huttetu

 

jeg venter jente...kanskje det er noe spes med det. drømte ikke noe sånne ting forrige svangerskap og det var en gutt.

Skrevet

thihi... dette var artig å lese for slik har jeg også det. I går drømte jeg om Brad Pitt og da tenkte jeg i drømmen at mannen min ikke ble sur for dette var jo "once in a lifetime"! Skikkelig teit! Har det og supert med mannen min, men det er hormoner som styrer. Håper at det er rett som "har spire i magen min" sier at det er når man venter jente at det er slik.. skal på UL om 1 uke, blir spennende å se.

 

I natt drømt jeg no forreste om mcdreamy fra greys anatomi. Jeg var bare sååååå forelska i drømmen, men slet litt med at jeg var gravid med mannen min og grublet mye på hvordan vi skulle gjøre dette... Herregud va så teit drøm... Men han e jo skikkelig kjekk så e bære koselig å drømme om han.. :)

 

 

Skrevet

Hehheee,

Samme her. Periode når jeg dromde om eksene mine gjentatte ganger. :-) Morsomt, at det virker vaere ett typisk fenomen. Hva kommer det av månn tro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...