Gå til innhold

Juhu, nå skjer der ting her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt litt rier i hele natt egentlig. Vannet pipler ut, det startet kl 2 ca, men kommer bare litt og litt. Nå tror jeg slimproppen er i ferd med å komme ut og - ....... Riene kommer egentlig ganske ofte - veksler mellom fem og ti minutter, og varer rundt 1 min. Men de er ikke så innmari vonde ennå, så har ikke ringt Ullevål, men ringer vel snart. Vil la samboeren sove så mye han kan - jeg vil ha ham så uthvilt som mulig ;-)

Har startet ¨å logge rier på varktimer.se, så fint med nettet assa :-D

Ååååå jeg er spent og glad og litt engstelig og alting. Måtte bare skrive litt, har ikke lyst til å si fra til noen " i virkelige verden" at ting er på gang, vil heller vente til jeg kan sende gladmelding ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...også er jeg sulten! Spiste masse kveldsmat i ellevetida i gårkveld - matmons, hehe. Skulle ikke tro det var mulig!

Skrevet

Da er vi to! Er ikke i tvil om at det er rier jeg kjenner, men har ikke kjent de lengre enn en times tid, og ikke er de spesielt vonde heller. må vel smøre meg med tålmodighet. Typen får sove en stund til tenker jeg.

Vannet har ikke gått her, men kom mer av slim(trodde alt hadde gått for ett par dager siden) og løper litt på do for magen er litt i ulage, kan man si;)

Jeg og, er sulten....:)

Åhhh så spennende dette er!! Er det din første? Når var/ er termin din?

Min første dette, menstermin var 16. og ul termin var 20....

Lykke, lykke til!!

Skrevet

Næmmen! En til i samme situasjon :-) Magen er i ulage her og, men det er jo normalt. Føler meg ikke riktig klok,her jeg spiser frokost mellom korte og hyppige rier og dobesøk, haha. Men blir fort uvel om jeg blir sulten, så fyller opp energilagrene litt.

Jeg hadde ul-termin 17. (og menstermin 20., men den var så usikker pga rar syklus de siste mndn før jeg ble gravid)

Min første ja!

Hvor i landet befinner du deg da?

Jeg har akkurat snakket med sykehuset nå, de mente jeg godt kunne vente litt, og jeg er jo enig i det, men var greit å ha ringt i allefall.

Masse lykke til til deg og!!!

Skrevet

Hihi, vi er 3........ Har hatt det jeg tror er rier ihvertfall i noen timer nå. Kommer fra 5-10 min mellom...... Men gjør ganske vondt ja! Jeg får ikke den timeren på linken din til å funke jeg, den vil ikke registrere...skjer ikke noe når jeg trykker på den knappen... Virker din?

Skrevet

Ja funker fint! Du skal bruke mellomromstasten - et klikk ved riestart og ett klikk på samme tast ved rieslutt. Bare klikk en gang i vinduet med musepekeren først for å aktivere vinduet hvis du veksler mellom flere vinduer.

Au au, det blir vondere :-) ....

Skrevet

ønsker dere lykke til alle 3, i timene fremover.

Skrevet

aha, supert. Da gikk d jo :) Da får vi sitte her å registrere riene da....... Mellom frokost og god morgen norge.... Lykke til! :)

Skrevet

Har akkurat ringt føden jeg også. De mente jeg kunne se det ann en stund. Er ikke akkurat regelmessig, men blir verre kjenner jeg:) jippi, første gang jeg er glad for smerte.... hehe

Bor på østlandet. Har heldigvis sykehuset rett ved.

Lykke til dere også!!

Skrevet

så spennende:) gleder meg til det er min tur:) hva heter den nett siden der er inne å registrerer riene på?

Skrevet

Lykke til med fødsel alle sammen :-) Sitter her med smårier selv, men er ikke så optimistisk da jeg har gått sånn leeeenge...... blir liksom ikke noe tak over riene....!!!!!!!

Skrevet

Legg merke til at det er en stund siden de har skrevet!!

Kanskje de er å føder nå!

Lykke lykke til:)

Skrevet

Wow dette var en spennende tråd:-) Masse lykke til til dere alle!!!!!!!!

Skrevet

jeg har en såkalt "hormondag" og er sinnsykt utrolig misunnelig på de som er i gang med fødselen nå......

heldige er dere!!!!

Skrevet

Henger meg på hormondagen, og jeg også er knall misunnelig på alle som er i gang... Måtte det en gang bli min tur... Sukk..

Skrevet

En liten oppdatering fra tråden.....:) Ser jeg skreiv siste melding ca.06.49...... 3 timer seinere kom jammen gutten vår til verden :) Nå er vi hjemme å koser oss. Håper dere andre to i tråden også fikk gullklompene deres ut den dagen! :)

Skrevet

Hahaha, det var kort tid etterpå Mona! Wow. Gikk ikke like fort for meg - men det var stadig framgang utover hele dagen, og endte opp med lørdagsmorgenbebi jeg :-) Vet ikke om jeg har så lyst til å lage en egen tråd med fødselshistorie - alt gikk etter boka, og de av jordmørdre som så papirene mine etterpå sa "ååååå så fin fødsel"---- fin? Jeg synes det var skrekkelig vondt og fælt jeg. Hehe. Og det enda uten komplikasjoner av noe slag! Men når det er over så er det så INNMARI over - vips, borte er smertene og bare stoooor forundring over den lille krabaten som er kommet ut :-) :-)

Vi kom hjem i går, og jeg føler meg i super form. Litt slapp og sånn, men alle vondter fra svangerskapet er borte og kroppen snurper seg sammen (selv om det er mye bolledeig overalt ennå ;-)

Har det kjempebra nå!!! :-) Gled dere til neste fase, dere som går og er lei av magelivet nå ;-)

Og Lille Vennen er såklabert et helt nydelig lite nurk. Stor og sterk og livskraftig og sugevillig med kjempesterk stemme. Dufter bedårende og ser ut som en liten syvendefar i huset <3 Nå piper han litt fra sofaen, har sovet i fire timer!!? Så da blir det vel pupping noen timer framover ;-) Melka har begynt å komme for fullt i dag, det er betryggende å se at jeg har noe å by på!

Det var litt statusrapport fra meg. Ønsker dere alle lykke til med fødsel og tiden etterpå. Sender ut styrkeklemmer til dere sammen med fødestøv!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen, kos dere :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...