Trillet Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Har fått time på mandag og skal fjerne spiralen... Er det vondt, eller ca samme som å sette den inn? GLEDER meg ¨sånn til å få baby i magen!!
Nina-med passasjer Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hei, jeg syntes ikke det var vondt å fjærne spiralen, men å sette den inn!!DET VAR VONDT DET. Lykke til med prøvinga=)
sykkelpumpe Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg hadde forberedt meg veldig på og a den ut, for det hadde jeg ikke da jeg skule sette den inn, og fikk meg et lite sjokk. Så da jeg skulle fjerne den, hadde jeg fokus på og puste dypt, og at det kom til og ta litt tid. Så plutselig sa legen at fjerningen var vellykket! Er du sikker på at du har tatt den ut?, sa jeg. Med andre ord, kjapt og smertefritt:)
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Kjente nesten ingenting. Omtrent som en celleprøve, du kjenner litt at det "romsteres" inni der, men det er verken ubehagelig eller smertefullt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå