Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Skrevet 24. oktober 2008 Snuppa har alltid vært snill og grei om natta, stort sett sovet tre-fem timer i strekk før første pupping, deretter et par timer i mellom hver pupping fram til morran. Litt slit med å legge henne, men ikke mer enn et kvarters tid på sengekanten med "Lille Måltrost" og pannestryking. Og har hun først sovna for natta så sover hun så sant ikke noen går inn for å vekke henne. Men de siste par dagene har hun tatt helt av. I kveld måtte pappa'n steppe inn med babybjörn etter et par timer hvor hun neeeeeesten sovna, eller faktisk rakk å sovne helt, for så å rykke til, hyle og vri seg som en mark i noen minutter, sovne igjen, rykke og hyle... osv. Hun sikler som en foss og har gnagd på alt i sin vei i en måneds tid, og de siste to nettene har hun våkna omtrent en gang i timen og brukt tid på å roe seg og sovne igjen. Hun er straks 4 mnd. Tenner på gang? Og hvor lenge skal dette sirkuset holde på før tanna popper igjennom? Kan liksom ikke se noen påfallende kuler eller andre ting heller, men hun har en markant hvit strek langsetter gommen. Eller kan det rett og slett være noe helt urelatert? Det virker helt klart som hun plages med noe i alle fall, sånn som hun vrir seg og styrer...
fødte på termin 5/5 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Min er snart 6 mnd. Her er det tenner på gang. Men hun har ikke våknet av den grunn. Kanskje jenta di trenger mer mat? Evt. prøv sånn olje greie fra apoteket til å smøre på tennene og se om det hjelper. Lykke til.
camosilla Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Jeg tror det er tenner på gang! Min var sånn natt til i går, skreik og skreik og litt tett i nesa. I går sikla han veldig, og der var tann nr 5:) Kjenn etter i gommen om det har kommet noe!
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Ingen ting ennå nei... kjenner man tenne godt i gommen før de kommer igjennom, eller kan det hende at den plutselig er der uten at vi har kjent noe til den i dagene i forkant?
camosilla Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Noen ganger har jeg sett de kommer snart, men denne gangen varden plutselig der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå