indigo Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 hei! hvor gamle er barna deres? min datter er 3 mnd og så har jeg to store, på 11 og 15. jeg koser meg hjemme og har jo plutselig mye mer tid sammen med dem alle. (men jeg burde selvsagt vært i seng nå ; ). godnatt
Sara Rompompei Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 Hei du og velkommen hit ) Ammetåke er et stadium som varer veldig lenge har jeg funnet ut, men det vet du sikkert alt om du som har store barn i tillegg hehe Jeg har 3 barn. Ei jente på snart 11, en gutt på 8 og en liten babyattpåklatt på snart 2 ) Han kommer nok til å være babyen resten av livet stakkar hahaha
dritgrei hei hei! Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 hei hei hei og velkommen!!! Vi snakkes senere!
Maud Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 Velkommen hit, håper du kommer til å trives sammen med oss. Jeg har en på 9 år, en på 3 år og en på 11 mnd. Har akkurat begynt å jobbe igjen og har plutselig mindre tid sammen med dem alle...
Mariamin Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Hei på deg og velkommen til Modne. Jeg har en sønn på 5 og en datter på 1 år. Begynte relativt sent med å få barn. Jeg har også akkurat begynt å jobbe igjen, og synes det er trist med liten tid til barna
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Heisann, og velkommen hit til oss modne damer... Jeg har ei datter på straks 21 år, en sønn på 6 år og ei datter på 15 mnd i morgen. Også har jeg ei datterdatter på 3 år og en dattersønn på 3 mnd! Skal jeg ta med bonusbarna også? Ei "ekte" stedatter på 21 år, og så har vi eks stedatter til mannen min. Hun har ikke kjent noen annen pappa enn han, og han har vætr pappan hennes siden hun var 1 år, så hun hører til i familien. Hun er 25 år og har to barn. gutt på 4 år og jente på 2 år. Stor familie med andre ord. Selv blir jeg 43 i januar.
indigo Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2008 hei, takk for alle svar. moro å høre fra dere. Det var jo en kjempefamilie du har, tralle tonetroll! Nå har hun akkurat sovna hun lille, så jeg er litt tidligere her ikveld...Ja ammetåka varer vel ved, den, jeg har nok glemt endel fra sist, men det er jo også deilig - alt er nytt, med et nytt liv! Klarte å gjøre litt yoga idag, men (eller kanskje derfor:)) kjenner meg så stiv og støl nå, så nå blir det godt å legge seg til rette og høre høytlesning fra min 11-åring!!
Trollmora Skrevet 25. oktober 2008 #8 Skrevet 25. oktober 2008 Heisann indigo og velkommen hit! Koselig med nye "fjes"! Jeg har en gutt på 6 år og ei jente på 3 1/2. Jobber full tid og jeg forsøker så godt jeg kan å strekke tiden. Det betyr at jeg i perioder er aktiv her og perioder hvor jeg må prioritere andre ting. Klæm fra
selma07 og engel Skrevet 25. oktober 2008 #9 Skrevet 25. oktober 2008 Hei:-) og velkommen hit!! Her er det koselig å være!! Jeg er en aktiv leser her for tiden, men ikke så aktiv skriver.. går i perioder!! Vi snakkes!! Har ei jente på 22 mnd!!
frøydis m/ 4 Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 Velkommen hit! Jeg er 42 år og har fire unger på 11 mnd, 11, 15 og snart 18 år. Jeg har akkurat begynt å jobbe igjen etter endt permisjon, så jeg er ikke så ofte innom og skriver lenger, men klarer innimellom og lese det meste :-) Merker at dagene er mye travlere når jeg er tilbake i jobb igjen, men kjente også på at jeg fikk bedre tid også til de store i den tiden jeg var hjemme. Det var liksom bonusen det!
indigo Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. oktober 2008 hei og takk for alle svar! jeg ser at dere alle er innom på anstendige tidspunkter - har en tendens til å bli litt seint her..., men så er jeg ikke i jobb nå, og har en helt annen rytme. ofte sover vi til 10!, jeg og den lille. Det ble forresten ikke noe høytlesning igår; senkveld og golden goal stjal all vår oppmerksomhet
iznogood Skrevet 25. oktober 2008 #12 Skrevet 25. oktober 2008 Hei - så gøy med nye på siden her. Jeg er alenemor til 3 - gutt på 9, gutt på 3 og jente på 2. Har full jobb og ikke så mye tid til tastaturet på fritiden som jeg hadde hatt lyst til - så natten blir krympet i begge ender :-)
Tante Bassa Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 Hei hei. Det er ikke så ofte jeg er innom, selv om det virker veldig koselig her. Jeg har to jenter på 17 og 19 år, og en liten skjønn gutt som er 5 mnd i dag :-)
Sara Rompompei Skrevet 26. oktober 2008 #14 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg sier hei til deg også jeg Sonja ) Hyggelig at du titter innom sånn dann og vann.
indigo Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #15 Skrevet 26. oktober 2008 hei Sonja S og dere andre. idag har vi gått tur i byen og imorgen begynner vi på babysvømming!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå