Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Syns det er kjempe ekkelt når jeg er på besøk hos noen eller er på et kjøpesenter og skal kaste noe i søpla, så ligger det tamponger og bind med masse blod på. Rull tampongene og bindene godt inn i papir. Så ser det ut som om det bare er kastet papir Hadde fest engang og da var det noen som kastet et stort bind med masse blod på i søppla mi, og det var ikke lokk på den søppelbøtten engang. Ble litt inspirert av den tråden om tampnger blir kastet i do, hehe.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 jeg hiver alltid tampongene i do, bind pakker jeg inn i dopapr før jeg hiver de i boss
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 hehe gjør ikke alle det da?? Har alltid tatt som en selvfølge at alle ruller ob/bindet i papir jeg... Men har *grøss og gru* ufrivillig noen ganger sett ob og bind med blod og gørr på offentlig toalett!
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jamen da vet du jo at ikke alle gjør det da hehe
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Gjør ikke de fleste normalt oppgående folk det da ? Hjelpes...
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Joda men har ikke skjedd så ofte da..! De fleste er nok såpass oppegående at de ruller de inn i papir:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå