Gå til innhold

Tips til alle som bruker bind og tamponger :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er kjempe ekkelt når jeg er på besøk hos noen eller er på et kjøpesenter og skal kaste noe i søpla, så ligger det tamponger og bind med masse blod på.

Rull tampongene og bindene godt inn i papir. Så ser det ut som om det bare er kastet papir :)

 

Hadde fest engang og da var det noen som kastet et stort bind med masse blod på i søppla mi, og det var ikke lokk på den søppelbøtten engang.

 

Ble litt inspirert av den tråden om tampnger blir kastet i do, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pakker de alltid godt inn:)

Skrevet

jeg hiver alltid tampongene i do, bind pakker jeg inn i dopapr før jeg hiver de i boss

Skrevet

hehe gjør ikke alle det da?? Har alltid tatt som en selvfølge at alle ruller ob/bindet i papir jeg... Men har *grøss og gru* ufrivillig noen ganger sett ob og bind med blod og gørr på offentlig toalett!

Skrevet

Jamen da vet du jo at ikke alle gjør det da :) hehe

 

 

Skrevet

Gjør ikke de fleste normalt oppgående folk det da ? Hjelpes...

Skrevet

Joda men har ikke skjedd så ofte da..! De fleste er nok såpass oppegående at de ruller de inn i papir:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...