Gå til innhold

alle gutter skyr meg som ilden!!! ja det er helt sant!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sånn hver gang, at jeg føler jeg har dem litt, så virker dem likegyldige plutselig. Har ikke hatt sex med dem. Men føler bare de var litt interessert i utgangspunktet, men de er aldri interessert nok til å prøve å innlede noe seriøst med meg.. Jeg fatter bare ikke hva som er galt med meg. Jeg har nå så lav selvtillitt når det kommer til gutter, at det er til å gråte av... Jeg har utseende å alt det der iorden, allti vært pen og sånn, og det gjør at jeg får enda dårligere selvtillit. Er jeg så lite interessant som person, er jeg et så lite tiltrekkende vesen, at ingen ser det interessant å ha et forhold til meg???? Har gått på så mange smeller, at jeg seriøst ikke har tiltro til en gutt lenger... Å det skremmer meg at jeg begynner å få så lav selvtillit på det området der... Hva skal jeg gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har nok bare ikke truffet den rette enda, de guttene du har truffet har sikkert bare vært ute etter sex og når de oppdager at du ikke er lett å få i sengs så stikker de. Du må jo ikke få dårlig selvtillit fordi du er pen, utnytt det du har girl!

Skrevet

Du har nok bare ikke truffet den rette gutten enda :) Han er nok der ute et sted. Vær bare glad for at du ikke har endt opp med noen av de andre ;) For det finnes nok en flott mann i vente. Ikke gi opp du ;)

Hva skal du gjøre? Vær deg selv :)

Skrevet

Og i mellomtiden skal du kose deg og være glad, nyte livet! Det vil hjelpe til med å tiltrekke den rette ;)

Skrevet

Greier du å slappe av og være deg selv sammen med gutter, eller blir du krampaktig, overivrig og slitsom å være sammen med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...