PrettyPink Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Vi har nå fått tre barn og det begynner å bli litt trangt i baksetet på bilen vår. Det er plass til setene, men det er litt vanskelig for de to eldste å feste bilbelte. Er det noen som vet om man får kjøpt forlengere til den delen som bilbeltet festes i?? Husker at det var ei på Skaperen på æTV2 som hadde funnet opp noe slikt men aner ikke om det er å få tak i.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 åå ja den buckelbuddy.. tenkte på den her en dagen jeg og.. men aner dessverre ikke....
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 jeg googla det buckle buddy... men såg ikke om det gikk ann å bestille... men google du og..
tvkrus Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 http://www.bucklebuddy.no/index.php?option=com_content&task=view&id=15&Itemid=45
PrettyPink Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2008 Mannen min har sjekket Buckle Buddy, men der virker ikke som den er i salg. Veldig synd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå