*anki * Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Kan du se på meg? Evt mnd for når jeg kan bli gravid? Går det bra? Kjønn? 070172 - Ann Kristin 041271 - Roy
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Hei! Jeg får opp graviditet i jan-feb med en gutt, har dere slitt med å bli gravide eller mistet?Får en følelse av det skjønner du. Anonym11
*anki * Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 Du er flink... Ja vi har hatt en MA og en SA. Har prøvd i faktisk 17 mnd no. Hadde vært glad om det hadde klaffa og at det går bra denne gang. Ser du noe om det? Altså en evt mnd for en fødsel?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Ja fikk fort en følelse av at dere slet med å bli gravide, ser en fødsel i nov og at du er veldig bekymra under graviditeten for at noe skal skje.Ser en fin fødsel, lykke til med prøvingen håper det klaffer snart for dere, det fortjener dere etter alt dette som har vært den siste tiden eller siste året.Anonym11
*anki * Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2008 Tusen tusen takk for svar... Sov godt og nattinatt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå