Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 finnes det noen stønad til flytting. med 2 små barn. ingen bil eller folk til å hjelpe meg,må jeg jo leie inn folk. Er dette noe det går an å få dekket? evt. hvor søker man?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Du får kun dekket utgifter til flytting dersom du må flytte for å kunne fullføre nødvendig utdanning. Tilskudd til flytting får du også kun i perioden du har rett til overgangsstønad. Kjenner du ingen som kan hjelpe deg? Ingen familie eller venner i nærheten?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Dersom det er flytting for å få arbeid(at du har jobb som venter, tror jeg), så mener jeg NAV arbeid har en ordning der. Sjekk hos NAV. En eller annen der må jo vite dette der, selv med mye rot hos dem;)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Er jo en slik person som ikke skal bry andre jeg da.. har jo noen venner jeg kan spørre. må ikke flytte pga jobb eller utdanning.så da spørs det om jeg ikke får dekket noe da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå