Gå til innhold

Noen fra Harstad?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er også fra nordsida :-) Jeg lurte på om dere har vært eller tenkt å gå på BIM treff her i byen? Jeg har sålangt syntes det har vært litt tidlig med sånt, men vet ikke helt når det er vanlig å begynne med det heller :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Harstad-jenta æ åsså! Fra nord-sia :-) Hadde absolutt vært arti å treffes! E ikkje så veldi inne på korsn det fungere med BIM-treff, men æ e med!!

Skrevet

Hei!

Åsså fra Harstad, bor på sørsia, termin i slutten av April :o) Hadde tenkt å gå på mitt første BIM treff i 10.desember...

Skrevet

Æ e desverre borte 10.desember, men har lyst å gå neste gang det ska være :-) Får vel bare følge med her inne når det blir. God tur!

• 2 uker senere...
Skrevet

æ e fra harstad, termin 21 april.. æ e ikje heilt sekker på ka BIM e førnåkka ? regne med det e sånner møta å sånt.. e bare 18 år, så alt det hær e ganske nytt..

Skrevet

BIM står for "barn i magen" :-) På BIM-treff møtes man for å treffe andre gravide, i alle aldre...:-) Va med på sånne treff under min første graviditet, syns d va veldig koselig og greit å snakke med andre som va litt opptatt av det samme. Har ikkje vært med på dette hittil, men har lyst å møte opp på nyåret når de starte opp igjen. Får følge med her inne, å se når det blir ;-)

• 3 uker senere...
Skrevet

hei! jeg bor i harstad! termin 17.april! er første gangen jeg er her inne på bim, helt forskjellig fra babyverden! :) noen av dere som er der inne??

Skrevet

Heia, har vært inne på babyverden, men er ikke så kjent der inne. Er det bra der da? :-)

Termin 19.april :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

nån av dåkker fra harstad som har fått baby ? :)

Skrevet

Nei, venter i spenning...;-)

Skrevet

Venter i spenning! Har termin fredag 17.04!

Når har du termin da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...