Gå til innhold

Noen fra Harstad?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er også fra nordsida :-) Jeg lurte på om dere har vært eller tenkt å gå på BIM treff her i byen? Jeg har sålangt syntes det har vært litt tidlig med sånt, men vet ikke helt når det er vanlig å begynne med det heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Harstad-jenta æ åsså! Fra nord-sia :-) Hadde absolutt vært arti å treffes! E ikkje så veldi inne på korsn det fungere med BIM-treff, men æ e med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Åsså fra Harstad, bor på sørsia, termin i slutten av April :o) Hadde tenkt å gå på mitt første BIM treff i 10.desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ e desverre borte 10.desember, men har lyst å gå neste gang det ska være :-) Får vel bare følge med her inne når det blir. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

æ e fra harstad, termin 21 april.. æ e ikje heilt sekker på ka BIM e førnåkka ? regne med det e sånner møta å sånt.. e bare 18 år, så alt det hær e ganske nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIM står for "barn i magen" :-) På BIM-treff møtes man for å treffe andre gravide, i alle aldre...:-) Va med på sånne treff under min første graviditet, syns d va veldig koselig og greit å snakke med andre som va litt opptatt av det samme. Har ikkje vært med på dette hittil, men har lyst å møte opp på nyåret når de starte opp igjen. Får følge med her inne, å se når det blir ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hei! jeg bor i harstad! termin 17.april! er første gangen jeg er her inne på bim, helt forskjellig fra babyverden! :) noen av dere som er der inne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, har vært inne på babyverden, men er ikke så kjent der inne. Er det bra der da? :-)

 

 

 

 

 

 

 

Termin 19.april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...