Gå til innhold

Veldig SVIMMEL....noen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har peiling? jeg er i uke 36 og de siste 3 dagene har eg følt meg veldi rart...vet ikke kossn eg ska forklare.

eg var veldig kvalm og svimmel siden tirsdag ...men i dag var eg veldig svimmel.....

men føler meg fortsett rart..vet ikke kossn eg skal forklare.

noen andre som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vena Cavasyndrom? http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=235934 her kan du lese litt mer, og så står det mer på nettet. Jeg har det, og kan ikke ligge på ryggen f.eks, og ikke sitte lenge heller. Formiddagene er verst da, blir som regel bedre utover dagen... Ble til slutt aktiv sykmeldt jeg, for jeg holdt på å gå i golvet hver dag på jobb.

Skrevet

Jeg har vært mye svimmel de siste ukene... Egentlig mest når jeg ligger, når jeg legger meg ned og når jeg står opp... Vet ikke helt hva det er - men har lest at på slutten kan det presse på hovedpulsåra eller noe sånt (?) slik at man blir svimmel... Jeg regner med at det er det hos meg, siden det spesielt kommer når jeg legger meg ned/ligger på ryggen...

Når man er svimmel blir man ofte kvalm også, så det henger gjerne sammen... Men hvis du føler deg dårlig bør du kanskje få en time hos legen? Sjekke jernlageret ditt og blodtrykket - det kan være det også hvis du er svimmel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...