Gå til innhold

Meg og samboer har en diskusjon her og trenger mange svar. He he

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er verst: Å trekke en tann eller operere ut en tann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare trukket tenner, jeg. Syns ikke det var noe å pipe for, hehe.

Skrevet

Jeg har aldri operert ut en tann, men har trekt mange, og det var ikke særlig vondt. Gikk helt greit faktisk.

Skrevet

Jeg har trekt 2 visdomstenner og kjente jo ikke det... Bare kjente at han leea på tanna for å løsne den..

Hva som er verst i ettertid blir kanskje noe annet..

Skrevet

Har aldri trukket en tann i den forstand, men har operert ut en visdomstann.. Skjærte opp tannkjøttet, delte tanna i 4 deler og dro ut en og en bit. Gikk fint det :-) Fikk masse bedøvelse da :-) Tannlegen sto med ene hånda i munnen min og den andre i panna mi for å holde meg tilbake så han kunne dra ut tanna... hihi for et syn..

Skrevet

operere ut. helt klart. jeg har gjort begge deler. trekt en vanlig visdomstann oppe og det var enkelt som bare det. og operert ut 2 i underkjeven og det var en lang og vanskelig operasjon.. samt at det alltid er vanskeligere å få ut tenner i underkjeven.

hilsen

hun som er utdannet tannlegesekretær

hehe

Skrevet

Har kun trukket tenner og det kjente jeg ikke i det hele tatt, hørte bare litt knaking, så jeg vil tippe det er verre å operere ut tann.

Skrevet

Har aldri trukket, men operert. Det var jævlig. Ikke så mye der og da, men fikk etter reaksjon og besvimte på bussen hjem og spydde på fortauet når jeg kom meg av bussen. Mulig en reaksjon på masse bedøvelse?

Jeg måtte borre tanna løs fra kjevebenet (visdomstann)

Skrevet

OPERERE

Men spent på hva du og sambo mente da , basilikum

Skrevet

Jeg har operert ut og trekt. Og mente at operere var verst. Han har bare tekt og mente at det måtte være verst. Han skal operere ut igjen i morgen . Derfor "diskusjonen" :)

Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har sluppet unna begge deler. Men vil tro at operere er hakket verre enn trekke.... Ønsker mannen du lykke til i morgen :-)

Skrevet

Har både trukket og operert ut tenner, og kan ikke si at noe av det var noe spesielt ille:)

Skrevet

Takk, skal si det til han. Han ble misfornøyd siden alle utenom ei mente operere, så han la seg. Hehe

Skrevet

Hoff,stakkar :s ønsk han lykke til i mårra !!!! Han trenger det ...høhø var jeg slem no :s

Skrevet

Å trekke er definitivt verst!!!! :o ( men nå trakk jeg en tann som ikke var løs og med 2 cm rot uten bedøvelse da)........

Opererte ut en visdomstann her i sommer og det fantes ikke vondt i det hele tatt! :) Var helt sjokka da tannlegen plutselig viste meg DEN tanna!!! :) Var litt vondt i ettertid da, men det var foordi det var et ganske stort sår og skikkelig betent!!

hehe..... :)

Skrevet

Etter å ha lest innleggene nedover her synest jeg det var ganske så slemt gjort av det altså.

Han gruer seg for i morgen og du legger ut om at det er enda værre enn det han har opplevd som vondt før! *stakkars mann*

Mener ikke at han skal dulles inn i illusjoner om rosa skyer og null pain. Men ikke gjør det værre enn det er heller da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...