Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Hadde skikkelig vondt i hodet i dag og det eneste som pleier å hjelpe er ibux og paracet sammen, men plutselig huska jeg på at man ikke skal ta ibux når man prøver (er jo ikke helt offisielt prøver, men sjansen er jo der). Men så kom jeg til å tenke på dette med alkohol. Alkohol er jo ikke bra uansett, men jeg er veldig glad i rødvinen min og tar gjerne et glass til middagen. Er nok heller den som tar et glass annenhver dag enn 10 i helga. Men alkohol er jo også blodfortynnende slik som ibux og da kan det vel ikke være bra? Noen som har kuttet ut alkoholen helt? Når jeg først blir gravid så kommer jeg jo til å kutte ut helt og ettersom samboeren min vil ha en hel ungeflokk så kommer jeg til å ha nok år framover uten alkohol, så jeg tenker at jeg får drikke nå som jeg kan Vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget, lufte tankene mine litt kanskje
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Hei:) Synes du bare skal nyte glasset ditt med vin jeg, man vet aldri hvor lang tid det tar å bli gravid, og det blir feil hvis man skal sette hele livet på vent. Og så vidt jeg har lest, så gjør det ikke noe for prøvingen om jenta drikker med måte:) Tror det er mer skadelig for mannen å drikke..
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 He he, han drikker i alle fall mer enn meg! Men det skal jeg ikke be ham slutte med for da blir han aldri klar for å prøve skikkelig
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hehe, samme her, sambo drikker mer enn meg;) Men det skal han få lov til. Nekter jeg han det så blir det bare tull igjen:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå