Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg går til psykolog en gang i mnd. på sykehuset for å lufte tankene mine. Har en del å tenke på for å si det slik. Hadde time på mandag og fikk absolutt ingenting ut av den timen. Psykologen var bare opptatt av småen som jeg må ha med meg fordi jeg ikke har noen som kan passe ham for meg. Hun la seg på gulvet å prata med han, tok han på fanget å bare satt stort sett bare og snakka med småen. Fikk absolutt ingenting ut av den timen, noe hun påpekte selv også når jeg skulle gå. "Jaja, vi fikk ikke så mye ut av denne timen, men du må bare ringe om det er noe". Jeg fikk alikevel en faktura på 280 kr. Er det noen plass jeg kan klage eller noe slikt? Jeg betaler jo henne for å brate med meg, ikke med småen. Jeg kommer jo ikke der for å få barnevakt... Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Slik er det når man ikke har mulighet for å få barnevakt. Det eneste rådet jeg har er at neste gang finner du barnevakt. En annen ting; å gå til psykolog er tidkrevende. Det kan ta måneder før du virkelig merker noen positiv forandring.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Nei, det finnes ikke et sted du kan klage tror jeg. Men du kan jo ikke klandre psykologen for ikke å konsentrere seg når du tar barnet med? Du kan jo si det til psykologen at det blir vanskelig? Kjenner du ingen som kan ha barnet de 45 min det står på?
fumlis og skrikerungene Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg vet ikke, men tror ikke dette er noe du kan klage på... Det er vel uansett vanskelig å få noe ut av timene hos psykolog når du har barnet ditt med deg.. Jeg skjønner selvfølgelig din situasjon. Ikke noe ålreit at du ikke har mulighet til å få noen til å se etter barnet ditt mens du er til samtale
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Det har aldri vert noe problem før. Har hatt med meg småen hvær eneste gang. Og nei, har ingen mulighet til å få barnevakt. hi
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Det går an å klage til fagetisk råd for psykologer, men de behandler helst saker der psykologen har opptrådt uetisk, og det er vanskelig å bevise det. Jeg foreslår heller at du snakker direkte med psykologen din neste gang, og sier hvordan du opplevde det, og at du ikke har råd til å kaste bort timene dine på den måten. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå