Karomamma Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Joda, jeg skulle jo har gjort det ferdig for lenge siden. Saken er at jeg siktet meg inn på en diger spansk omelett og så ble den mislykket!! Ramler bare fra hverandre, jo. Og jeg har gjort det hundre ganger før!! Hjeeeeelp! Tenkte glad og lykkelig at jeg bare kunne kutte opp en gulost i terninger og lage små spyd med tomat, agurk og ost... Så har vi f...en meg bare to tannpirkere igjen. Vi pleier ALLTID å ha tannpirkere og nå hadde vi tre tomme bokser i skapet... And the story continues... Plan C var å kutte opp noen pølser i små festlige biter, men så har vi altså moooot normalt bare vanlige kjøttpølser og ikke kalkun. Som dere vet, er det flere her i storbyen som ikke spiser svinekjøtt.... Jeeeez, jeg gir opp! Har satt meg ned med kaffe og PC i stedet... Har ikke handlet på halvannen uke, så det er ikke så mye annet i kjøleskapet enn de "vanlige" tingene heller....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 24. oktober 2008 #2 Skrevet 24. oktober 2008 He he he nå er det vel altfor sent å komme med tips:-) jeg hadde også gått for tannpirkerspyd, om man hadde hatt tannpirkere da. Du kunne jo bedt karopappa om å gå ut å spikke tannpirkere til deg... Synd med omeletten, men er det ikke typisk.. God foreldrelunsj:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Hihihi, jeg må le av deg;-D Regner med at det ble noe spenstig til lunsj alikevel.....hva du nå enn klarte å få til. Kunne jo spikket noen trepinner, av kjøkkenstolen eller en planke;-D Jeg sto med det samme problemet forrige helg. Skulle ha med et fat tapasmat og trengte tannpirkere i tre, uten smak. Men det fikk jeg jaggu ikke tak i den dagen, så da ble det grillpinner i tre som jeg brakk i to og spikket til! Hopla hei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå