Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Feil du har gjort som fikk store konsekvenser? Eller småtabber som du ikke er noe stolt av?
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Nja, husker ikke på noen, så det er vel ikke de store. MEN venninna mi jobba i butikk. En kunde skulle ta ut 2000 kr til sammen. Hun slo inn summen, han fikk pengene og gikk. Så ser hun til sin fortvilelse at hun hadde slått inn 20000 kr!!! Og han hadde dekning hehe! Heldigvis fikk sjefen tak i mannen og de fikk ordna opp. Hun var ikke særlig høy i hatten da...
alvis Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Nei, heldigvis. Jobber som sykepleier så små tabber kan ha alvorlige konsekvenser.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #4 Skrevet 24. oktober 2008 JA!!! Det kunne i alle fall fått store konsekvenser dersom ikke journalisten som oppdaget blemma mi, var en ærlig og fin fyr. Vi har i kommunen web-basert saksbehandligssystem, hvor jeg en dag opprettet ei personalmappe, og skrev en sak ang en ansatt. Problemet var at jeg glemte å unnta denne saken fra offenligheten! En journalist som sjekket om det "skjedde noe nytt og spennende" i de offenlige dokumentene fra dette systemet oppdaget saken, og ga beskjed. Takk og lov for det!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Var en periode hvor jeg jobbet mye, dvs godt over 100%. Jeg var hos en beboer på boligen jeg jobber på, beboerens foresatt(mor) ringte og minnet meg på noe eller sa hvordan jeg skulle gjøre noe el.l. Noe som i utg punktet var unødvendig for henne å fortelle meg fordi vi har retningslinjer på hvordan vi skal gjøre jobben der. Jeg sjelte henne ut etter noter, noe jeg selvfølgelig i ettertid har beklaget. Fikke en oppstrammer av sjefen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå