Gå til innhold

Sitter her uten barnevogn.. Norwegian vil ikke ta ansvar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom tilbake fra ferie i går, henter vogna og ser at den tydeligvis har blitt hardt behandlet! Går for å melde skade og der er det lang kø, maaange har fått koffertene knust så der er det bare å vente. Til slutt får vi beskjeden; "nei, norwegian dekker ikke skade på barnevogn". Sier at det er jo tydelig at de har behandlet bagasjen veldig dårlig, men det har ikke noe å si, men får nr til hovedkontoret. Snakket med hovedkontoret, de sier det samme og henviser til reiseforsikring.

Snakk om ansvarsfarskriving!!!

Håper forsikringsselskapet hjelper, de skulle iallefall prioritere saken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er kjempe kjipt! Men det står nok en eller annen plass at de ikke dekker det. Trodde faktisk at på norwegian så skriver du under på at de ikke har noe ansvar for vogn som ikke er pakket i orginalembalasje.

Reis med sas neste gang, de dekker skadene.

Håper det ordner seg ganske kjapt for deg.

Skrevet

Når man reiser med Norvegian skriver man under på et papir om at de ikke tar noe ansvar for vogner og bilseter som sendes.

Utrolig kjedelig at vogna deres har blitt ødelagt da:( Lykke til med forsikringsselskapet!

Skrevet

Norwegian skriver klart og tydelig i sine betingelser at de ikke tar ansvar for barnevogn. Derfor flyr jeg ikke med Norwegian.

Men hvis du har reiseforsikring, dekker jo de det.

Skrevet

Jeg har ikke skrevet under på noe, og de har ikke informert noe ved innsjekk heller (men jeg visste dette fra før, men det var ikke ledig andre fly, begrenset utvalg norge-tyrkia).. :((

Men jeg syns at når det var så utrolig mye bagasje som var knust så burde de se litt annerledes på det, vognen er jo helt ubrukelig!

Skrevet

Vi fikk penger fra forsikringsselskapet når vår vogn ble ødelagt med fly. Vi fløy ikke med Norwegian, men flyselskapet dekket bare opp til 100euro eller noe og vognen vår kostet mer. Vi fikk en bekreftelse på flyplassen på at vogna var ødelagt under flyturen som måtte være med.

Skrevet

Det er en kjent sak at Norwegian ikke dekker skader på barnevogn - dette har faktisk DU som forbruker ansvar for å sette deg inn i. Når du bestilte billetten måtte du krysse av i en boks om at du hadde forstått avtalevilkårene (og så var det en link til disse) - at du da velger å krysse av og tydeligvis IKKE lese hva det gjelder er ditt ansvar... Håper dere har reiseforsikring for da får dere det dekket av de... Men som sagt, ingen vits å bli sint på Norwegian for noe som de opplyser om når du bestiller (hvis du gidder å lese det..)

Skrevet

Ble oppringt av forsikringsselskapet (Trygg Vesta) i dag som overfører penger på mandag for å kjøpe en ny vogn! Vognen var totalskadd og måtte kastes!

Men jeg skal iallefall ikke reise med norwegian neste gang!!!

Lurer på hvilken vogn jeg skal kjøpe ;)

Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men er det noen av dere som vet hvorfor Norwegian, som er et så stort lavpris selskap og som likevel trenger mange kunder, de ikke kan være mer kundevennlige og dekke skader på vogner når veldig mange andre selskaper gjør det???

Det er jo bare dumt av dem da.... Jeg kommer ihvertfall ikke til å ta med vogn på norwegian reiser... Men så har vi jo uansett reiseforsikring da....

Skrevet

Ja, de fraskriver seg ansvaret.. klart og tydelig i betingelsene sine :) Derfor skaffet jeg meg reiseforsikring og fortsetter å fly med norwegian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...