Gå til innhold

pakkekalender til 2 åring ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, har til begge

hadde det til laban i fjor og, og da var han 1,5 år.

Skrevet

ok

føler bare at han forstår jo ikke så mye av det enda. føler mer at det er jeg som ser det koselige med det ;)

men forsto han dette med en pakke om dagen da?? kunne du ha alle pakkene fremme ??

Skrevet

Jeg har en på snart 5 år nå, og en på 2,5 år,,

Jeg kan ikke ha alle pakkene framme, for da blir det krig og de vil ha alle på en gang.

Så vi bruker julestrømpe..

Men hadde vel ikke pakkekalender til første før i fjor, da hun var nesten 4

Grunnen til vi begynte med minste da han var så liten, var fordi hun fikk da.

:-)

Og det er jo litt koselig og da, man kan jo gi de lue, votter, str bukse og sånne ting de trenger..

Skrevet

Vi henger opp en pakke hver kveld, slik at det henger en pakke på nissejenta når vi kommer ned på kjøkkenet. Tviler på at hun hadde greid å la de andre pakkene være i fred iløpet av dagen:)

Skrevet

Hvor kjøper dere pakkekalenderen? Altså den til å henge alle pakkene på? Trenger ikke å være noen med tall, den jeg husker hjemmefra var håndsydd (hjemmelaget) tror jeg, og hadde bare ringer som pakkene ble knytt fast i. Tallet (datoen) skrev mamma på hver pakke med tusj :o) *ah...mimre*

Lurer på om jeg ikke må lage pakkekalender i år til eldste allikevel :o)

Skrevet

vi hadde i fjord da hun var 1.5 år og skal ha nå når hun er 2.5 år.. kommer ikke til å lage til minsten som da er 7 mnd.. men neste år skal han få og..;)

jeg tenker hun skal få litt klemmer, strikk og annet hårpynt, tusjer, litt snop i helgene osv.. gleder meg til å lage den til..;)

Skrevet

Hadde til eldstemann når han var 1,5;) Han skjønte jo ikkje så mye av det, var vel kanskje mest fordi eg elsker å lage til sånt:-) I år skal eg lage til minsten og, som er litt over et år. Kan jo ikkje lage til storebror og ikkje han, då blir det krig! Men det blir jo småting. Rosinpakker, små plastdyr, sokker, smokk osv..

Skrevet

har hjemmelagde kalendere. Men trur du kan få kjøpt på nille, europris ol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...