Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Nå er veggen bortevekk =)) Å ikke ramla taket i hue på meg heller ;o) Jeg starta,men ble fort møtt av en pirat.Han viruset mitt tok over hele morroa.Så jeg måtte nøye meg med det verste.Rydde og støvsuge =) Men det ble så bra!!!! Plutselig har jeg stort kjøkken..Eller,nå er det jo ikke det da,hehe. Sitter her med planene klare.Å det tror jeg vil bli kjempefint. Gleder meg til spotter,nye plater på veggene,maling og ikke minst spisebord!!!! Helt rart å sitte ved kjøkkenbordet,og man har plass =)) OOOOH,jeg er midt på veggen her jeg sitter! (for det er jeg jo) ;o)
Karomamma Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Gurimalla så SPENNENDE!!! Fikk ikke svart på den andre tråden, men jeg tror det blir kjempefint med grå plater!! Jeg hadde faktisk det for to leiligheter siden, grå vegger og hvit kjøkkeninnredning. Rustfritt stål i tilbehøret og lys grå lingardiner. Det var veldig fint altså! I de to siste kåkene har vi hatt bjørkekjøkken og det er fint, det også Vi har vurdert å ta ned veggen mellom stue og kjøkken, men det er der flatskjermen til Karopappa henger, så det blir nok ikke noe av.... Utrolig bra at "han andre" har satt igang også. Det er jo litt koselig å gjøre slikt i fellesskap Kjør på!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2008 #3 Skrevet 24. oktober 2008 Utrolig kult da du!!! Jeg er imponert over tiltakslysten i huset deres for tiden:-) Det er gøy å holde på når man er to som er innstilt på samme kanalen liksom:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå