Gå til innhold

Det ble så bra atte!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er veggen bortevekk =))

Å ikke ramla taket i hue på meg heller ;o)

Jeg starta,men ble fort møtt av en pirat.Han viruset mitt tok over hele morroa.Så jeg måtte nøye meg med det verste.Rydde og støvsuge =)

Men det ble så bra!!!! Plutselig har jeg stort kjøkken..Eller,nå er det jo ikke det da,hehe.

Sitter her med planene klare.Å det tror jeg vil bli kjempefint.

Gleder meg til spotter,nye plater på veggene,maling og ikke minst spisebord!!!! Helt rart å sitte ved kjøkkenbordet,og man har plass =))

OOOOH,jeg er midt på veggen her jeg sitter!

(for det er jeg jo)

 

;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gurimalla så SPENNENDE!!! Fikk ikke svart på den andre tråden, men jeg tror det blir kjempefint med grå plater!! Jeg hadde faktisk det for to leiligheter siden, grå vegger og hvit kjøkkeninnredning. Rustfritt stål i tilbehøret og lys grå lingardiner. Det var veldig fint altså!

 

I de to siste kåkene har vi hatt bjørkekjøkken og det er fint, det også :) Vi har vurdert å ta ned veggen mellom stue og kjøkken, men det er der flatskjermen til Karopappa henger, så det blir nok ikke noe av....

 

Utrolig bra at "han andre" har satt igang også. Det er jo litt koselig å gjøre slikt i fellesskap :) Kjør på!!!

Skrevet

Utrolig kult da du!!!

 

Jeg er imponert over tiltakslysten i huset deres for tiden:-)

 

Det er gøy å holde på når man er to som er innstilt på samme kanalen liksom:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...