Lykkelina Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Noen andre som har det sånn? Jeg blir så skuffet og lei meg hver måned når mensen kommer. Jeg gråter og føler meg mislykket. Jeg synes det er urettferdig med alle de jentene som blir gravide og synes det er verdens undergang , når jeg og min manns høyeste ønske er å bli gravide.. Det går utover humøret og energien. Ironisk nok gjør dette at sexlysten blir lik null og da blir det jo enda vanskeligere å lage en baby. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Var bare et hjertesukk fra meg.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Nå vet jeg jo ikke hvor lenge dere har prøvd, men jeg vet at da vi prøvde føltes 5pp som 55 pp (det var symbolskt, det klaffet etter 5pp, men ville frem til at det føltes som en evighet før det klaffet), og det var helt forferdelig. Jeg var DRITlei meg, altså jeg vet ikke hvordan man skal beskrive det, men tiden går sååå sakte når man prøver, og man følger med på kroppen hver dag, man er spent og håper og håper. Det er jo ikke snakk om å håpe på fint vær, det er snakk om et lite liv man så sårt ønsker seg. Det er helt naturlig å bli så lei seg, alle blir det. De fleste som prøver blir helt utslitte av det. Har du sagt AKKURAT det du sa til oss her nå til mannen ? Vær åpen, trøst hverandre, og vit at det skjer dere også en dag. Det er rart med det, men det skjer når det skal skje. Jeg har et prøvetips til dere, som jeg ga MANGE andre da jeg var her sist, og det klaffet for SÅ mange ! Fikk helt vanvittig med tilbakemeldinger på det: Ha sex på dag 10 fra første mens, så dag 12 og 14. Mannen skal tømme seg på dag 2, og ikke mer før dere skal ha sex på dag 10,12 og 14. Dette tipset fikk jeg på en klinikk, og da vi prøvde det, ja da klaffet det gitt ! Og det har det for helt utroooooooolig mange gjort ! Lykke til, stå på ! Vet ikke hva jeg skulle frem til med dette innlegget heller, men vil bare at du skal vite at du ikke er alene, og at sorgen/oppgittheten din er helt naturlig. Tanten og onkelen min har prøvd i - hold deg fast: ELLEVE ÅR ! De har ingen feil noen av de, de får rett og slett bare ikke barn sammen. Alikevel holder de sammen og gjør ALT de kan for å få dette til å funke. De prøver enda, men du kan jo tenke deg hvor vondt hun har/ har hatt det ! Ingen er alene, det finns alltid andre der ute ! God klem !
ifie Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har ingen erfaring med dette selv, men ut fra det jeg har lest og hørt, er det lurest å slutte å prøve når man havner i en slik situasjon som du beskriver. Ta en liten sex-pause (selv om du ikke har "tid"), og få tilbake lysten på mannen din! Prøv å se på han som kjæresten - ikke et verktøy Plutselig sitter spiren der! Kanskje før dere får sukk for dere! Masse lykke til! Håper virkelig virkelig det klaffer snart!
Lykkelina Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Kjære mikadimoo og Ifie. Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare meg. Det er godt å lese at noen vet akkurat hvordan det føles. har det faktisk litt bedre nå. Skal prøve rådet ditt mikadimoo. jeg har sagt akkurat dette til mannen, men får dårlig samvittighet for han opplever det som at jeg anklager han. Føler meg litt sytete når du forteller om tanten og onkelen din som har prøvd i elleve år, vi har bare prøvd ett. Igjen tusen takk jenter. Hva skulle jeg gjort uten dere? Stor klem til dere fra meg.
Lykkelina Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2008 Må bare stille et praktisk spørsmål. Teller du fra første dag i siste mens? Takk.Skal gi deg tilbakemelding om det virker.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Hei du:) Om første dag av mens var 1 april, så hadde du skulle hatt sex 10, 12 og 14ende april !!! Mannen skulle "tømt" seg 2april, og ikke hatt "tømning" før den 10ende igjen !!! Jeg er her jeg, bare spør om alt du lurer på !!!
Lykkelina Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. oktober 2008 Tusen takk. Du er fantastisk snill. Har ikke helt oversikt over mannens tømminger,spesielt ikke når jeg har hatt en uke med tr. Har akkurat lest tråden med råd og tips.
Nullenusken Skrevet 23. oktober 2008 #8 Skrevet 23. oktober 2008 Kjenner meg veldig igjen, HI! Jeg er nå 28pp og vi har det akkurat sånn i perioder vi og.... Hjelper ikke akkurat på humøret at han bare sier "jaja, da prøver vi igjen" når jeg føler meg som en mislykket kvinne osv..... Her hjelper det litt de månedene jeg tar pergo! Da motiverer vi oss ordentlig, og da får vi opp sexlysten litt også... Lykke til! Føler med deg!
Nullenusken Skrevet 23. oktober 2008 #9 Skrevet 23. oktober 2008 Det rådet skal jeg prøve dersom det ikke fungerer denne måneden!
*Hønemor81* Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Vil bare si at jeg kjenner meg veldig igjen i det du beskriver. Det som liksom skal være det enkleste og mest naturlige i hele verden å få til, blir så utrolig mye mer komplisert enn man hadde forestilt seg. Og da føler man seg utrolig jo mislykket. Vi har prøvd i 9 måneder nå og fått det til en gang, men mistet. Og jeg kjente at jeg ble skikkelig forbanna når jeg satt på sykehuset etter SAen for kontroll, mens det satt mange jenter som hadde abortert frivillig ved siden av meg og prøvde å grine seg foran i køen. . Bittert.. Jeg vet at du sikkert har hørt dette hundre ganger før, men prøv å fokuser på andre ting så godt du kan, og hvis andre rundt deg som ikke er så nære spør det evig tilbakevennende spørsmålet om når dere skal ha barn, kan det være greit å dra en hvit løgn å si at "Det har vi bestemt oss for å vente litt med". På denne måten kan dere avverge spørsmål og press rundt dere, noe som har funket godt for oss Lykke til videre med prøvingen, og ha en fin helg!
lissi33 Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 Mange pleier å bli gravide så fort de slapper av litt eller ikke bruker så mye energi på det å bli gravid. Er jo synd om forholdet deres skal gå i vasken på grunn av dette. Hvorfor ikke bare ha sex et par ganger uka før eggløsning? Så slappe av med prøving resten av måneden og ha sex når man har lyst? Jeg har bestemt meg for at det ikke skal bli pes for min samboer, eller at han skal føle at jeg bare har sex med han for sædens skyld. Der er vanlig at det kan ta tid, først når det har gått over 1 år får man utredning. Men forstår deg, man blir veldig skuffa hver måned når man får mensen. Jeg gråter ikke, eller la det gå utover humøret, men prøver å si jaja, bedre lykke neste måned. Kanskje du får prøve å fokusere på noe annet. Å ikke ha mer sex enn dere har lyst til KLem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå