Gå til innhold

Jævla digital-tv-faen!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pokker er vitsen med å flytte hockeysendingene fra SportN til Viasat sport 2?

 

Jeg valgte jo den kanalpakken for å se hockey, og nå må jeg plutselig betale for å få to kanaler til så jeg får sett hockey?!

 

"Vi har inngått avtaler med de fleste lokale selskapene" Meg i ræva! Er vel ikke noe vits i å inngå avtaler med selskapene om hockyen likevel sendes på en annen kanal!

Trenger jo ikke SportN lenger nå, det er jo bare skitfotball der og!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel ikke get??????

Skrevet

Nei, har Bof. Forbanna drit. Jeg vil ha Canal Digital!!!!

 

Sånn som det er nå har vi jo pakken med "alle" kanalene. Inkl. SportN, derfor valgte jeg den pakken. Nå må jeg betale 99,- ekstra for å få se hockey. Og ikke nok med det, skal jeg få med meg NHL så må jeg pokkern meg betale 250.- til, siden man ikke kan få med viasat sport 1 og 2 i canal+ pakka.

 

Hva mener de egentlig a? At forballens kal du få tredd nedover øra til du spyr, men hockey må man betale 350,- i mnd. for å se? Nei faen!! Jaggu godt det ikke var Frisk som spilte i går, da hadde de nok fått så ørene flagra der!

Skrevet

Jeg vil også ha canal digital.... i nye huset så har vi GET. Makan til dritt.. av de tre ukene vi har bodd her, så har vi hatt tv en uke... pga feil hos get.... skal kreve omstemming i grendelaget til våren om å bytte til canal digital. GET SUUUUUUUUUUUUUGER lang vei... hadde get da vi bodde 6 år på frogner også, og var da hatet mitt begynte mot dem. Og på ryen hadde vi canal digital. Og var aldri problemer....

SÅ parabol er noe jeg tenker meget på om dagene skal jeg si;)))

Skrevet

Canal Digital er toppers! Her vi bor har Bof enerett på kabeltvmarkedet *grrrr*

 

Det eneste minuset med CD er at det er Viasat som har SportN :P

 

De skulle ringe meg fra Bof på fredag, for jeg lurte på om jeg må betale for å se Get-ligaen på tv fremover, men de ringte jo ikke opp igjen! Så da må jeg ringe de igjen på mandag! Jeg VIL jo se ishockeyen min!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...