Gå til innhold

Guriiiiineeeeeeee!!! HVOR ER DU????


Anbefalte innlegg

Skrevet

har du fått positiv test???=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Så koselig å bli "ropt" på da:)

Rakk desverre ikke å teste, fikk besøk av tanta i går, 2 dager før ikm:(

Men men, siden tanten kom uansett så var det i grunn greit at den kom før tiden, så blir det ikke så lenge til neste gang vi kan prøve:)

 

Deg da? har du testet enda? Hvordan går det? Er jo så spennende:)

 

Klem

Skrevet

fremdeles ikke noe tante på besøk her, men tok test idag tidlig (klokka 05:45 for å være nøyaktig) å den sa IKKE GRAVID....*lei seg og skuffa*

 

Menmen...bedre lykke neste gang!:)

Skrevet

Å så kjedelig da. Men fortsatt håp da siden tanten ikke er kommet:)

Skal krysse fingrene for deg:)

Som du sier Bedre lykke neste gang:)

 

Du må holde meg oppdatert da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...