Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Har noe deilig elgkjøtt liggende i fryseren.. Men vil ikke bruke det på en vanlig sånn gryterett på pose sak.. Så er det noen som har en fantastisk oppskrift til elgkjøtt/elgstek?
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 jeg liker veldig godt småsteik av elg jeg da... da bruker jeg bare å dele opp kjøttet i sånn passe store biter (3*3cm e.l) å bruner de på panna. legger de i ei form mens jeg lager bruning/jevning av stekefettet. lager en deilig rødvinssaus av denne som jeg koker ferdig bitene i.. kjempedeilig. og gjerne med fløtepoteter til =) mmm.. det blir søndagsmiddagen her =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå