Gå til innhold

Noen med oppskrift??


Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noe deilig elgkjøtt liggende i fryseren.. Men vil ikke bruke det på en vanlig sånn gryterett på pose sak..

Så er det noen som har en fantastisk oppskrift til elgkjøtt/elgstek?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?? :)

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

jeg liker veldig godt småsteik av elg jeg da... da bruker jeg bare å dele opp kjøttet i sånn passe store biter (3*3cm e.l) å bruner de på panna. legger de i ei form mens jeg lager bruning/jevning av stekefettet. lager en deilig rødvinssaus av denne som jeg koker ferdig bitene i.. kjempedeilig. og gjerne med fløtepoteter til =)

 

mmm.. det blir søndagsmiddagen her =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...