alvilde Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 kjennes ut som ungen skal hoppe ut av halsen, eller ikke fult så ille,men hun ligger så høyt oppe at det er ikke gøy engang:( dette var skikkelig klage klage,men måtte få det ut. er foresten uke 33+4
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 Stell deg på henda, så kanskje ho sklir andre veien....? Eller ikke...? Hehehe.... Kjenner igjen den der, mini var ille langt oppe innimellom. Husker ikke om jeg gjorde noe for å "lindre" det, men prøv å ta deg et bad eller en dusj, prøv å slappe av og koble ut. Det hjelper meg med det meste, bare la det som bekymrer og irriterer forsvinne ned i sluket med vannet. Men sørg for å bruke opp hele varmtvannstanken når du først er i gang da, ellers er det ikke noe moro... Hihi!! =D
alvilde Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2008 tok en dusj nå å det hjalp faktisk på humøret også hehe
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg veit! Ahhh.... *lenge leve dusjen* ^^
alvilde Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2008 jepp den skriver jeg under på <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå