Gå til innhold

Ang utseende nedentil under et svangerskap,

Anbefalte innlegg

Skrevet

man blir jo lett lilla/mørk der nede når man er gravid.

Men mitt spørsmål er, er man mørk der nede hele tiden eller er dette kun iforbindelse med et svangerskap, hva er "normal" farge på kjønnsleppene egentlig?

Hilsen ei som egentlig aldri bruker å se seg med speil der nede, men er så itvil og utsetter i det lengste å ta en test.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Noen gravide som vil "se" for meg, og kanskje en ikke gravid også kan "se" for meg??

Skrevet

Jeg ser ikke regelmessig i speilet -der nede, og så ikke i det hele tatt mens jeg var gravid, men det er jo uansett veldig vanskelig å svare på spørsmålet ditt siden vi alle er forskjellig! :)

Om du vil se på fargen om du er gravid, burde du nok bli kjent med den fargen du har til vanlig først, og så se etter forandringer.

Alle har vel varianter av rød, brun og lilla, kan jeg tenke meg, og alt er like normalt :)

Skrevet

Grunnen til at jeg spurte nå var at sist jeg var gravid så var jeg ti gyn for å få det bekrefta med UL, å da var det første han sa når han så meg at ja han kunne se at jeg var gravid fordi jeg var så lilla der nede, så det var liksom ingentvil om at jeg var svanger :)

Skrevet

Det er livmortappen som blir lilla og ikke kjønnsleppene ;O) les på www.pernille.info om tappen.

Og den er vanskelig å se uten en GU undersøkelse om ikke mannen lyser med lommelykt inni deg da hahaha....

Skrevet

Jeg ble veldig mørk nedentil... Brystvortene ble lysere etter svangerskapet, men dedentil er det mørt som natten:)

Skrevet

jeg er nesten hundre prosent sikker på at det var kjønnsleppene som han sa var lilla(og jeg så meg selv da men husker ikke helt om det er likt som nå) å da var det en helt annen farge der enn ellers.

Skrevet

eller kanksje det var tappen han mente, men uanset så var jeg ganske lilla nedentil også. Det husker jeg kjempe godt, lilla og litt hoven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...